جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

آموزش تبدیل مهارت به ثروت 

یه سلام گرم به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ebays.ir امیدواریم شاداب و تندرست باشید و ذهنی سرشار از تلاش و خلاقیت داشته باشید . مثل همه روزه امروزم قصد داریم تلنگری کوچیک بر پیکره ی بیکران استعداد های شما بزنیم. ما سعی خواهیم کرد ذهن شما عزیزان رو پویا کنیم و شما صرفا به روش های درآمدزایی معرفی شده در این سایت اکتفا نکنید و سعی کنید از تک تک فرصت های بی کران درآمدزایی استفاده کنید . ما اگه فقیر به دنیا آمده باشیم مقصر نیستیم … اما یادتون باشه اگه فقیر از دنیا برویم حتما و ۱۰۰ درصد مقصر خودمان هستیم . پس باید تلاش کنیم و تلاشمان را هدفمند به سمت شکوفایی استعدادهایمان ببریم .

امروز قصد داریم در مورد تبدیل مهارت و دانش به ثروت و اشتغال صحبت کنیم . مهارت هایی که شاید در نگاه اول کوچیک و بی ارزش باشد اما وقتی این مهارت و دانش در بازار ۸۰ میلیونی ایران و جمعیت میلیاردی دنیا قرار میگیرد ٬ حتما صدها و هزاران و شاید میلیون ها مشتری خواهد داشت . ابتدا باور کنید هر استعداد و مهارتی که شما دارید در هر زمینه ای حتما خواهان خواهد داشت .

تبدیل مهارت به ثروت
تبدیل مهارت به ثروت

اما چگونه باید کارخانه ی تبدیل مهارت و دانش را به ثروت راه اندازی کرد ؟

فرقی نمیکند که شما آقا هستید یا خانوم / جوان هستید یا میان سال …

اما حتما بین تک تک انسان ها تفاوت هایی وجود دارد که بارزترین آنها اثر انگشت انسان ها است . که هیچ انسانی در هیچ کجای دنیا اثر انگشت مشابهی ندارد . آیا به این موضوع فکر کرده اید ؟!!!  که شما متفاوت هستید ؟

چرا به این موضوع فکر نمیکنید که میتوانید مثل اثر انگشت خود٬ متفاوت زندگی و کار کنید ؟

من باور دارم تمام کسانی که شما آنها را میشناسید در هر زمینه ای ( اقتصادی – فرهنگی – سیاسی و ..) اینها کار خاصی انجام نداده اند فقط مسیری را انتخاب کرده اند که منتهی شده است به تلاش + صبر و علاقه +شکوفایی استعداد .

چرا از این فرمول خیلی ساده استفاده نمیکنید تا شما هم یکی از سرشناس ترین انسان های کشور و حتی دنیا باشید؟ تا الان فقط قصد داشتم که شما کمی بیشتر خودتان را بشناسید . شما متفاوت هستید و سعی کنید خاص و متفاوت کار و زندگی کنید . حتما امکان پذیر است اگر بخواهید … اگر بخواهید … ا گ ر ب خ و ا ه ی د ….

کلید ثروت مهارت
کلید ثروت مهارت

اصل موضوع با یک مثال ساده قابل درک خواهد شد ….

مثال : شما دانشجوی رشته ی کامپیوتر هستید و مسلط به کامپیوتر و برعکس میلیون ها نفر علاقه مند به کامپیوتر هستند که دنبال آموزش های حرفه ای + ارزان  و … هستند . شاید برای شما کار با مثلا : فتوشاپ – word – نصب ویندوز و … مثل آب خوردن باشد اما هزاران نفر هر روز تشنه ی این سبک دانش ها هستند . آیا نمی شود آموزش های ساده و کاربردی و ارزان در اختیار این افراد گذاشت ؟ افرادی که تشنه ی آموزش هستند ..

شما بر فرض مثال فیلم آموزش کامل word – فتوشاپ – نصب ویندوز و سایر آموزش های کامپیوتری رو تولید میکنید . و یک سایت وردپرسی با کمترین هزینه ( ۱۰-۲۰ ) هزار تومان راه اندازی میکنید . و آموزش های خود را در این سایت به فروش میگذارید با قیمت های مناسب … قیمتی که اگه طرف بخواهد بیرون از فضای مجازی آموزش ببیند باید ۳-۴ برابر هزینه کند … آیا واقعا آموزش های شما مشتری نخواهد داشت … ؟ آیا فکر نمیکنید روزانه ده ها و صدها مشتری خواهید داشت فقط با یک بار تولید فیلم آموزشی …

بازار مجازی
بازار مجازی

پول های کلانی امروزه در بازار مجازی جابه جا می شود . سهم شما از این بازار چقدر است ؟؟؟

چرا توقع داریم دیگران برای ما کار آماده کنند و ما محدود زندگی کنیم ؟ لطفا بگردید دنبال مهارت های درونی و علم های آکادمیک تون … می شود از این مهارت ها میلیون ها تومان درآمد کسب کرد .

 

لطفا همین امروز استعداد و دانش تون رو روی یک برگه یادداشت کنید / هر آنچه را بلدید …

آشپزی سنتی – ترفندهای کامپیوتری – تولید مقالات علمی  و … هر زمینه ای که شما آموزشی قابل ارایه داشته باشید حتما مشتریانی خواهید داشت .  سپس به تولید محتوای آموزشی بپردازید . و آموزش مجازی خود را در سایت های همکاری در فروش فایل به اشتراک بگذارید . یا خودتان فروشگاه راه اندازی کنید با کمترین مبلغ .

درآمد با دانش
درآمد با دانش

عزیزان خود بنده چند وقت پیش یه آموزش درست کردم که حدود ۲۶ خرید انجام شده – هر خرید ۵۵۰۰ تومان : 143000 تومان فقط با صرف یک ساعت و ساخت یک وبلاگ رایگان … و من مطمن هستم ماهی ۳۰۰ – ۴۰۰ از همین فایل درآمد خواهم داشت

برای دیدن عکس درآمد کلیک کنید   

حتما به تاریخ ایجاد فایل آموزشی + تعداد پرداخت موفق دقت کنید . 

یکی از دوستان بنده فقط با ترفندهایی که یاد دارد و آنها را میفروشید در این بازار بی انتهای اینترنت ماهانه بالای یک میلیون تومان درآمد دارد که شاید کمتر از ۲ روز برای تهیه این آموزش تایم گذاشته است .

اگه دوست دارید شما هم دانش خود را تبدیل بهثروتکنید . لطفا با ما از طریق نظرات همین پست در ارتباط باشید .

مهارت و دانش
مهارت و دانش

منتظر فایل های آموزشی شما هستیم …

چرا که ما فایل های شما رو رایگان در همین سایت به اشتراک خواهیم گذاشت و انشاا.. اولین مشتری تون خودمون خواهیم بود . برای دریافت مشاوره راه اندازی این سبک کسب و کار حتما با تیم مدیریتی سایت ebays.ir در ارتباط باشید .

شناخت استعداد
شناخت استعداد

رایگان به شما تجارت مجازی رو ٖآموزش خواهیم داد / لطفا به دانش و مهارت خود احترام بگذارید که میتواند شما رو در زمان کوتاه به انسان موفق و سرمایه دار تبدیل کند .

 

با تشکر 

http://ebays.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۳۷
ravi 114

شیمی درمانی یکی از روش های درمان سرطان 


شیمی درمانی نوعی از درمان سرطان می باشد که در آن با استفاده از داروهای خاص، از تکثیر و تقسیم بی رویه سلولهای سرطانی و پیشرفت بیماری جلوگیری به عمل می آید. در طول شیمی درمانی، بیمار با مشکلات گوارشی شامل بی اشتهایی، تغییرات وزن، بروز تهوع و استفراغ، اسهال، یبوست روبرو می شود. عوارض شیمی درمانی با توجه به قدرت جسمانی فرد، طول دوره درمان و میزان درمان متفاوت است. در طول دوره درمان، داشتن یک رژیم غذایی مناسب و غنی  باعث می شود بیمار در رویارویی با عوارض درمان آمادگی جسمی و روحی بهتری داشته باشد. رژیم غذایی که برای بیماران سرطانی تنظیم می شود بر پایه ی پروتئین وکالری فراوان می باشد. برای کاهش عوارض شیمی درمانی به معرفی چند روش میپردازیم:

بی اشتهایی: مصرف وعده های غذایی سبک و متناوب بجای وعده های غذایی سنگین، مصرف میان وعده های پرکالری مانند کره بادام زمینی، پودینگ و انواع میوه و آبمیوه های طبیعی مخصوصا میوه های غنی از آنتی اکسیدان، افزایش مصرف غذاهای نرم وملین مانند انواع سوپها، انجام حرکات ورزشی با توصیه پزشک برای افزایش اشتها.

تغییرات وزن: برای کاهش وزن افزودن پروتئین وکالری به وعده های غذایی میتواند راهگشا باشد.و برای درمان افزایش وزن، مصرف چربی کمتر، غذاهای سرخ نشده، مصرف بیشتر سبزیجات و میوه جات توصیه می شود. 

برای پیشگیری از احساس تهوع و استفراغ باید از مصرف غذاهای چرب و ادویه دار و بوهای محرک جلوگیری شود.

اسهال و یبوست: برای درمان یبوست وعده های حاوی سبزیجات ومیوه ها و آبمیوه های طبیعی و غذاهای ملین مانند سوپ مناسب می باشد. و برای اسهال میتوان  با مصرف آب، آبمیوه، نکتارها و آب گوشت بدون چربی، آب دفع شده را جبران نمود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۳۲
ravi 114