جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

 ویژگی برتر وردپرس

۱۰ ویژگی برتر وردپرس را بشناسید / با سلام ٬در این مقاله قصد داریم ۱۰ ویژگی منحصربفرد وردپرس را تشریح کنیم ٬ تا راز محبوبیت وردپرس را عمیق تر درک کنیم. وردپرس نرم افزاری است تحت وب که میتوانید به کمک آن قوی ترین سایت ها رو راه اندازی کنید به صورت کاملا رایگان . معمولا از هر ۴ سایت در جهان ۱ سایت با کمک وردپرس راه اندازی شده است . رایگان و محبوب بودن این روزهای وردپرس ٬ بدون دلیل نیست و شاید ده ها دلیل علمی برای این محبوبیت وجود داشته باشد .

 در این مقاله از سایت دیتا نوین به ۱۰ ویژگی منحصربفرد اشاره میکنیم ٬ فقط بدانید هسته ی نرم افزاری وردپرس به کمک صدها داوطلب متخصص نوشته شده است ٬ گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، و همچنین مدیریت بسیار آسان و پشتیبانی فراگیر آن ٬ بزرگترین محبوبیت وردپرس در دنیا است .

۱ – وردپرس سیستم مدیریت محتوای سئو شده است : متخصصان داوطلب در سطح دنیا این cms  را با قوانین و معیارهای seo پیاده سازی کرده اند . یعنی شما میتوانید با نصب آسان وردپرس سایتی بهینه سازی شده داشته باشید – حداقل میتوان نتیجه گرفت از سایر cms های دیگر قوی تر است .

۲ – امکان استفاده از ۷۰ زبان زنده ی دنیا : شما به هر زبانی که دوست داشته باشید میتوانید با کمک وردپرس سایت راه اندازی کنید . ( چینی – فارسی – عربی و ..)

۳ – دسترسی آسان و گاها رایگان به هزاران افزونه مخصوص به وردپرس : در مخزن افزونه ها میتوانید برای هر کاری که بخواهید افزونه ای حرفه ای پیدا کنید

۴ – پشتیبانی عالی از مدیریت گروه : این cms امکان دسترسی های کنترل شده به اعضای تیم شما میدهد . یعنی شما میتوانید به صورت یک تیم که هر کس وظیفه ای دارد سایت را مدیریت کنید . ( نویسنده تا مدیر و .. )

۵ – زمان بندی انتشار محتوا : میتوانید هر موقع دوست داشتید محتوا تولید کنید و روی سایت بگذارید تا زمانی که شما تعیین کرده اید برای مخاطبان به نمایش گذاشته شود . محتوا در تاریخ و ساعتی که مشخص کنید منتشر میشود .

۶ – امکان حالت نوشتن بدون مزاحم : این امکان تمرکز شما را برای تولید محتوای اختصاصی بیشتر میکند . قسمت های اضافه را میتوانید فقط با چند کلیک مخفی کنید.

۷ – نصب و بروز رسانی آسان وردپرس : بیشتر از ۲۰۰ بار وردپرس بروزرسانی شده است – نصب این cms بسیار راحت است ( آموزش تصویری در سطح نت موجود است) و هر زمان نیاز به بروزرسانی داشته باشید با چند کلیک اینکار رو انجام میدهید . بروزرسانی در این cms واجب است ٫ از لحاظ امنیتی – با بروزرسانی امکانات هم بیشتر میشود.

۸ – میان برهای صفحه کلید :اگر قصد دارید از فرمت های مختلف استفاده کنید٬ بدون برداشتن انگشتان خود از روی صفحه کلید با کمک فهرستی از shortcut ها اینکار را انجام دهید . اگر با کلیدهای میان بر آشنایی ندارید بر روی دکمه علامت ؟ در ویرایشگر کلیک کنید.

۹ – مدیریت آسان و فارسی : مدیریت فارسی وردپرس به شما کمک میکند تا به همه ی امکانات سایت به صورت فارسی دسترسی داشته باشید .

۱۰ – ایجاد بخش بحث و نظرات: توسط وردپرس می توان بخش هایی برای گفت و گو برای کاربران ایجاد کرد . تا مدیر سایت با نظرات و پیشنهادات کاربران آشنا شود

 

شما میتوانید با خرید یک دامنه به قیمت ۵۰۰۰ تومان یکساله ( ir ) و هاست به قیمت ۲۰ هزار تومان ۳ ماهه ٬ با کمک آموزش های رایگان سطح نت ٬ در عرض چند ساعت سایت وردپرسی خود را راه اندازی کنید . امیدواریم با ایده های جدید شما را صدرنشین حوزه ی فعالیت تون ببینیم …

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۶
ravi 114

کرم و صابون های سفید کننده، ضد جوش و ضد لک مختلفی در بازار موجود می باشد، و روزانه بر تعداد آنها افزوده می شود. با توجه به نوع پوست صورت و حساسیت پوست در زمان انتخاب و استفاده از کرم و صابون ها باید حساسیت زیادی به خرج داد.

گرچه انواع مختلف کرم های سفید کننده صورت در برند های مختلف در بازار موجود می باشد، اما بهترین راه انتخاب و استفاده از کرم سفید کننده صورت، مشاوره با دوستان و آشنایانی می باشد که قبلا از این نوع کرم ها استفاده کرده اند.

در این میان باید به کرم های مختلف گیاهی که در بازار وجود دارند اشاره کرد. این کرم های گیاهی با توجه به مواد استفاده شده در آنها معمولا به صورت کاملا گیاهی معرفی شده و علاوه بر شادابی و تازگی پوست صورت موجب سفیدی و از بین بردن لک و کک هم می شوند. علاوه بر آن برخی از مدل های این کرم ها هم ضد آفتاب با کیفیت عالی می باشند.

راهنمای استفاده از کرم و صابون های سفید کننده،ضد جوش و ضد لک صورت

راهنمای استفاده از کرم و صابون های سفید کننده،ضد جوش و ضد لک صورت

برخی از این نوع کرم های گیاهی مواردی چون، کرم عاشی، حسن ترک، بیوتی لوپ، گوری، گلدن پرل و کالاژن می باشند. اکثر این کرم های گیاهی به همراه صابون سفید کننده همین کرم ها ارائه شده و دارای خاصیت ضد جوش و ضد لک و همچنین سفید کننده می باشند، علاوه بر صابون های ذکر شده باید به صابون حلزون، صابون شترمرغ، صابون کوسه، صابون تاچ می و صابون آلووراو برای سفید کننده بودن و همچین ضد جوش اشاره کرد.

ناگفته نماند که فقط بیس اصلی صابون سفید کننده صورت حسن ترک، بیوتی لوپ، گوری و گلدن پرل گیاهی بوده، و سایر صابون های معرفی شده به غیر از صابون آلوورا همه از روغن حیواناتی مانند شترمرغ و حلزون تهیه شده اند. این صابون ها از معروفترین برند های مورد استفاده خانم ها بوده و دارای خواص و ویتامین های مختلف برای پوست می باشد.

در زمان استفاده از کرم های سفید کننده صورت حتما به تاریخ مصرف آنها توجه نمایید. کرم هایی که به همراه صابون ارائه شده است را پیشنهاد می شود ابتدا کرم را استفاده نمایید، و در زمانی که خواستید صورت خود را بشویید از کرم آن استفاده نمایید. بدین ترتیب اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

با تشکر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۰
ravi 114

دانلود کتاب عمو سبحان 


عموسبحان مهمان ویژه ماه عسل بود که داستان زندگی اش را تبدیل به کتاب کرده . و خودش کتابش را در کوچه خیابان ها میفروشد ... 

داستانی که از سرگذشت ۳ عشق آغاز میشود .. 

امیدواریم شما هم با خرید کتاب به عموسبحان کمک کنید ..


نام کتاب : بالاتر از مجنون ...



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۳
ravi 114
قدیمی ترین تابلو واقعه عاشورا در سال 61 هجری



تابلو عاشورا


http://1moh3en.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۰
ravi 114
با سلام خدمت همراهان همیشگی این وبلاگ. امروز سعی در معرفی سایت گردشگری دارم که به معرفی جاذبه های گردشگری ایران می پردازد و برای سفر بسیار مناسب است.

در این سایت اطلاعات گردشگری شهرهای مختلف ایران آورده شده است که مهم ترین شهرها در زیر معرفی می شوند:
در صورتی که به تبریز سفر نکرده اید توصیه می کنم حتما این کار را انجام دهید. گردشگری تبریز بسیار عالی است و مکان های زیبایی برای بازدید دارد که حتما باعث رضایت شما خواهد شد. تبریز شهر اولین هاست و همچنین باغ ایل گلی نیز در آن قرار دارد که بسیار زیباست.

کمتر کسی پیدا می شود که حداقل یکبار به اصفهان سفر نکرده باشد اما اگر به اصفهان سفر نکرده اید و از گردشگری اصفهان بی اطلاع هستید برای یکبار هم که شده به این شهر سفر کرده و از زیبایی های آن لذت ببرید. اصفهان پایتخت دوره صفویه بوده و جاذبه های گردشگری اصفهان اکثرا مربوط به همین دوره است.
به شیراز سفر نکرده اید؟ حتما این کار را انجام دهید و در اولین فرصت به این شهر زیبا سر بزنید. البته اگر بتوانید در اردیبهشت و اویل خرداد به شیراز سفر کنید قطعاگردشگری شیراز و لذت آن چند برابر خواهد شد. فراموش نکنید در شیراز عجله کردن معنایی ندارد و در این شهر باید خوش بگذرانید!

مشهد که دیگر نیاز به معرفی ندارد و تقریبا تمامی ایرانی های عزیز اعم از شهری و روستایی، فقسر و غنی و ... به این شهر سفر کرده اند. گردشگری مشهد برخلاف نظر اکثر مردم فقط به امام رضا (ع) خلاصه نشده و شما می توانیدعلاوه بر زیارت از جاذبه های گردشگری مشهد در دیگر حوزه های مانند طبیعت لذت ببرید.

تهران برخلاف نظر خیلی از افراد مکان دیدنی بسیاری دارد اما متاسفانه گردشگری تهران تقریبا ناشناخته مانده است. تنها کافی چند کیلومتر از پایتخت دور شد تا از دود، سر و صدا و دیگر بدی های پایتخت فاصله گرفت و به طبیعت بکر دسترسی پیدا کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۲
ravi 114