جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

گردشگری در ایران

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲ ق.ظ
با سلام خدمت همراهان همیشگی این وبلاگ. امروز سعی در معرفی سایت گردشگری دارم که به معرفی جاذبه های گردشگری ایران می پردازد و برای سفر بسیار مناسب است.

در این سایت اطلاعات گردشگری شهرهای مختلف ایران آورده شده است که مهم ترین شهرها در زیر معرفی می شوند:
در صورتی که به تبریز سفر نکرده اید توصیه می کنم حتما این کار را انجام دهید. گردشگری تبریز بسیار عالی است و مکان های زیبایی برای بازدید دارد که حتما باعث رضایت شما خواهد شد. تبریز شهر اولین هاست و همچنین باغ ایل گلی نیز در آن قرار دارد که بسیار زیباست.

کمتر کسی پیدا می شود که حداقل یکبار به اصفهان سفر نکرده باشد اما اگر به اصفهان سفر نکرده اید و از گردشگری اصفهان بی اطلاع هستید برای یکبار هم که شده به این شهر سفر کرده و از زیبایی های آن لذت ببرید. اصفهان پایتخت دوره صفویه بوده و جاذبه های گردشگری اصفهان اکثرا مربوط به همین دوره است.
به شیراز سفر نکرده اید؟ حتما این کار را انجام دهید و در اولین فرصت به این شهر زیبا سر بزنید. البته اگر بتوانید در اردیبهشت و اویل خرداد به شیراز سفر کنید قطعاگردشگری شیراز و لذت آن چند برابر خواهد شد. فراموش نکنید در شیراز عجله کردن معنایی ندارد و در این شهر باید خوش بگذرانید!

مشهد که دیگر نیاز به معرفی ندارد و تقریبا تمامی ایرانی های عزیز اعم از شهری و روستایی، فقسر و غنی و ... به این شهر سفر کرده اند. گردشگری مشهد برخلاف نظر اکثر مردم فقط به امام رضا (ع) خلاصه نشده و شما می توانیدعلاوه بر زیارت از جاذبه های گردشگری مشهد در دیگر حوزه های مانند طبیعت لذت ببرید.

تهران برخلاف نظر خیلی از افراد مکان دیدنی بسیاری دارد اما متاسفانه گردشگری تهران تقریبا ناشناخته مانده است. تنها کافی چند کیلومتر از پایتخت دور شد تا از دود، سر و صدا و دیگر بدی های پایتخت فاصله گرفت و به طبیعت بکر دسترسی پیدا کرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۹
ravi 114

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی