جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

۷۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

راه کاری برای رهایی از دهن بینی !!!


دهن بینی,منظور از دهن‌بینی, زودباوری و دهن‌بینی

دوستی دارم که عادت کرده هر چیزی را که در تبلیغات تلویزیونی عرضه می‌‌شود بدون توجه به نیاز واقعی خود خریداری و به قول خودش تست کند! ناگفته نماند که درآمد این بنده خدا به زور تا بیستم هر ماه دوام می‌‌آورد. اما حتی اگر درآمد کافی داشته باشیم آیا باید هر چیزی را که در تبلیغات به ما عرضه می‌‌شود بخریم؟ آیا باید هر حرفی را بپذیریم و هر دروغی را راست تلقی کنیم؟

اثر جادویی تبلیغات


اینک این سوال پیش می‌آید که چرا تبلیغات روی برخی از ما، اثر بیشتر و ماندگار‌تری دارد؟ از تبلیغات که بگذریم این سوال پیش می‌آید که چرا اصولا برخی از ما هر چیزی را که می‌‌شنویم باور می‌‌کنیم‌؟


راستش باید بگویم بیشتر از آن که موضوع مربوط به خود تبلیغات و زرق و برق آن باشد، پذیرفتن  تبلیغ‌ ‌یا هر حرفی که می‌‌شنویم، به خصوصیتی بر‌می‌‌گردد که به خود  شنونده‌‌ حرف (یا گیرنده‌‌ تبلیغ)  مربوط می‌شود. خصوصیتی که باعث می‌شود افراد در هر سمت و رده‌ای که باشند، بدون تفکر، بدون تأمل کافی و بدون تحلیل و بررسی، حرفی را که می‌شنوند دربست بپذیرند و باور کنند و حتی آن را به حافظه سپرده و سپس در اولین فرصتی که به دست می‌آید برای شخص دیگری بازگو نمایند (که در این صورت تبدیل به شایعه ساز هم می‌‌شوند!) و البته همین ویژگی است که افراد را ساده‌لوح معرفی کرده‌‌ یا قابلیت اعتماد‌پذیری آنها را خصوصاً در سمت و مسئولیت‌هایی که دارند، تحت تأثیر قرار می‌دهد! به نظر شما این خصوصیت‌‌یا ویژگی چیست و چه نام دارد؟ بعضی‌ها می‌گویند این ویژگی، همان تلقین‌پذیری است! وقتی سخن از تلقین و تلقین‌پذیری به میان می‌آید، به‌‌یاد آزمایش‌های قرن ۱۹ می‌افتیم؛‌‌یعنی زمانی که برای درمان بیماری‌ها از روش تلقین و هیپنوتیزم استفاده می‌شد.

اولین بار در سال ۱۸۴۲، «جیمز برید» از این روش استفاده کرد و متوجه شد که اگر فردی به‌طور مداوم و ثابت به نقطه‌ای نورانی و شفاف خیره شود، به علت تمرکز حواس و خستگی عضوی، پس از مدتی به خواب می‌رود اما بعداً متوجه شد که این تصور صحیح نیست و عامل اصلی این خواب، تأثیرات ناشی از تلقین است. ‌‌یعنی ناشی از تکرار‌‌ یک کلمه در حالت هیپنوز. بعدها هم «شارکو»، که هیپنوتیزم را از جنبة مادی و فیزیولوژیکی بررسی کرد، معتقد شد که استعداد تلقین‌پذیری در همه افراد‌‌یکسان نیست و عوامل دیگری‌ مانند خواست فرد، درجه تلقین‌پذیری و… مؤثر هستند. با این توضیحات می‌توانیم نتیجه بگیریم که تلقین‌پذیری حالتی است که در خواب مصنوعی (در حالت هیپنوتیزم) کاربرد ویژه خود را دارد. در حالی که آنچه مورد نظر ماست در بیداری انجام می‌شود، نه در خواب! حال این سؤال پیش می‌آید که آیا تلقین در بیداری هم داریم‌‌یا نه؟ در جواب باید به نوع دیگری از تلقین اشاره کنم که «تلقین به نفس هوشیارانه» نامیده می‌شود و مبدع آن ، آن را زمانی ابداع کرده که متوجه شده سوژه‌های تلقین، در مقابل تلقینات هیپنوتیزمی‌ مقاومت می‌کنند و به تدریج به این نتیجه رسید که «تلقین»‌‌یعنی تحمیل‌‌یک‌ اندیشه به مغز انسان، و این عملاً محقق نمی‌شود مگر در شرایطی که مفهوم تلقین، قبلاً مورد قبول سوژه قرار گرفته باشد، که البته، این هم دیگر تلقین نیست، بلکه «خود تلقینی» است و در این حالت، سوژه‌‌یا آن را قبول می‌کند و‌‌یا حداقل به آن فکر


می‌کند، پس تلقین در خواب مصنوعی را تبدیل به تلقین در بیداری کرد و اسمش را گذاشت: «تلقین به نفس هوشیارانه». البته با این روش به عنوان‌‌یک روش درمانی، انتقاداتی وارد است که در حوصله بحث ما نیست، منتها متوجه می‌شویم که حتی در تلقین در بیداری هم، نوعی فکر و بررسی و تأمل وجود دارد و از آن مهم‌تر «تکرار» نقش اساسی در آن ایفا می‌کند. در حالی که خصوصیت مورد نظر ما، اغلب حتی بدون تکرار هم کار خود را انجام می‌دهد. بنابراین احتمالاً این خصوصیت ارتباطی به تلقین (اقلاً در شکل مرسوم آن) ندارد و شاید به همین دلیل است که بعضی‌ها به آن می‌گویند «دهن‌بینی».

دهن بینی
منظور از دهن‌بینی حالتی است که فرد، چشم بسته و بدون تعقل، به دهان طرف مقابل چشم دوخته  و بدون فکر و‌ اندیشه هر چه را می‌شنود باور می‌کند و می‌پذیرد. این دهن‌بینی‌‌یا هر اسم دیگری که بر آن بگذاریم، مختص دسته خاصی از افراد نیست و تقریباً در هر قشر و رده که بگردید، چندتایی از این افراد پیدا می‌کنید. اینک ببینیم چه کسانی هر چیزی را که می‌شنوند قبول کرده و می‌پذیرند؟

طبقه‌بندی افراد از نظر دهن بینی


دسته اول افرادی هستند که «عادت کرده‌اند» هر چه را که بشنوند بپذیرند! در واقع این افراد در طول عمرشان آموزش خاصی در جهت فکر کردن در مورد آنچه که می‌شنوند دریافت نکرده و تمرینی ندارند. شاید هم هنوز از این ناحیه آسیب نخورده‌‌اند تا حواس‌شان را جمع‌تر کنند! به هر حال این‌ها همیشه همین طور بوده‌اند، الآن هم، همان الگوهای قبلی‌شان را تکرار می‌کنند اما جای آموزش و ‌‌یادگیری دارند و می‌توانند با فراگیری روش‌های تجزیه و تحلیل و جایگزین کردن «عادت جدید»، «عادت قبلی» را کنار بگذارند. دسته دوم کسانی هستند که به طور واضحی می‌دانند نباید هر حرفی را باور کنند، اما نحوه برخورد با موضوعات جدید و تحلیل و بررسی شنیده‌ها را نمی‌دانند

این‌ها نیز نمی‌دانند با آنچه که می‌شنوند چگونه برخورد کنند، آنها را از چه فیلترهایی بگذرانند، در چه کوره‌هایی قرار دهند ‌‌یا از چه آنزیم‌هایی برای هضم آن استفاده نمایند و متأسفانه تنها وقتی از این ناحیه ضربه خوردند برایشان ‌‌یادآوری می‌شود که باید زودتر خود را مجهز به سپر بررسی و تحلیل می‌کردند. خوشبختانه این دسته هم با آموزش می‌توانند به سطح قابل قبول و درک و تجزیه و تحلیل برسند. دسته سوم هم کسانی هستند که انگار‌‌یک محفظه تو خالی، بین گوش و مغزشان کار گذاشته شده، به طوری که هیچ‌‌یک از شنیده‌های آنها، این قدرت را ندارد که از آن محفظه خارج شده و به مغزشان برسد، بنابراین بعید است آموزش بتواند تأثیری بر این دسته بگذارد. اما دسته‌های اول و دوم می‌توانند تحت آموزش‌هایی از راه مقدماتی‌‌یا پیشرفته قرار بگیرند و زودباوری و دهن‌بینی خود را کنار بگذارند.

شش گام برای این که دهن بین نباشیم
در این جا‌‌یکی از ساده‌ترین روش‌ها، برای تجزیه و تحلیل و بررسی آنچه که می‌شنویم ارائه می‌شود، روشی که به سادگی می‌توان آن را به کار بست و نتایج آن را دید و شش گام دارد:


اول این که آنچه را می‌شنویم با خود تکرار کرده (یا اگر در تصمیم‌گیری ما اهمیت دارد‌‌یادداشت کرده) و درباره آن فکر کنیم.
در گام دوم، در مورد آنچه شنیده‌ایم سؤالاتی می‌سازیم و با استفاده از منابعی که در دسترس داریم به آنها پاسخ می‌دهیم.
در مرحله سوم، سعی می‌کنیم معانی مختلف آن را درک و حتی کشف کنیم و با عقل سلیم و منطق مقایسه نماییم.
در گام چهارم به گوینده، اهداف و ویژگی‌های او هم توجه کرده و آنها را در نتیجه‌گیری‌مان لحاظ می‌کنیم.
در مرحله پنجم اگر نیاز باشد پیش نیازهای لازم را برای درک بیشتر، تهیه و مطالعه می‌کنیم.
و بالاخره در گام ششم اگر قابل باور و درست بود آن را باور کرده و به عنوان‌‌ یک داده اطلاعاتی جدید وارد زندگی خود می‌کنیم.

مثالی برای گام‌های شش گانه

استفاده از این گام‌ها، بسته به اهمیت موضوع می‌تواند از نظر کمی ‌و کیفی، تغییراتی هم داشته باشد که به تشخیص شنونده اعمال می‌شوند و می‌توان مثلاً در گام پنجم، مشاوره با افراد ذی‌صلاح را بدان افزود. برای مثال شایعه‌ای درباره یک  شرکت تولیدکننده مایع سفیدکننده  توسط یکی از رقبای آن منتشر شد. شایعه‌ این بود که به دلیل ترکیبات نامناسب، شستن لباس با این مایع باعث پوسیدگی ناگهانی و زودرس لباس خواهد شد. اگر شما خریدار این مایع سفید کننده  بودید و مثلاً ‌ده عدد  از آن در انبار منزلتان موجود بود با شنیدن این شایعه چه می‌کردید؟

در گام اول شایعه را با خود تکرار و درباره آن فکر کنید. بدیهی است که این شایعه در تصمیم شما برای استفاده از مایع  تأثیر خواهد داشت، پس نمی‌توانید بی‌تفاوت از کنار آن عبور کنید.

در گام دوم سؤالاتی در ارتباط با موضوع بسازید و از خود بپرسید: آیا تا کنون استفاده از این مایع سفیدکننده  باعث پوسیدگی لباس‌هایم شده است؟ اگر خیر، آیا ممکن است‌ ترکیبات مواد تشکیل‌دهنده آن ناگهان تغییر کرده باشد، به طوری که باعث پوسیدگی شود؟ آیا تغییر ‌ترکیبات روی قوطی‌‌ یا شیشه‌ آن، قید شده است؟ آیا ممکن است یک تغییر سهوی و اتفاقی در کارخانه روی داده باشد؟ منبع اعلام کننده‌ این خبر چیست؟ آیا خود کارخانه این خبر را اعلام کرده یا منبع نامعلوم است؟ آیا ممکن است منبع اعلام‌کننده، غرض خاصی داشته باشد و سؤالاتی از این قبیل. سعی کنید برای این سؤالات پاسخ‌هایی بیابید.

در مرحله سوم کوشش کنید این شایعه را بهتر درک کرده تا با عقل سلیم بسنجید، ‌مثلاً اگر در این چند وقت که از مایع سفید کننده استفاده کرده‌اید مشکلی برای لباس‌ها ایجاد شده، این شایعه می‌تواند از نظر منطقی درست باشد و یا عقل سلیم حکم می‌کند اگر تغییری ناخواسته در ترکیبات مایع   ایجاد شده باشد، خود کارخانه تولید کننده برای جلوگیری از خراب شدن اعتبار خود این موضوع را اعلام کرده و یا حتی مایعات سفید کننده‌‌ مشکل‌دار را از مغازه‌ها جمع‌آوری ‌کند و یا حداقل به‌طور رسمی اعلام ‌نماید که مایع های  مذکور، برای مصارف خاصی (مثلاً‌ لباس‌های روغنی) مورد استفاده دارد.

در گام چهارم به گوینده و اهداف او توجه کنید. اگر گوینده نامعلوم است و اسم و رسم خود را اعلام نکرده، چه بسا غرض داشته و تنها قصدش تخریب شرکت رقیب بوده باشد. معمولاً‌ اخبار موثق را مسئولین دولتی امور بهداشتی یا خود کارخانه یا سایر افراد مسئول اعلام عمومی می‌کنند، نه یک منبع خبری ناشناس و مجهول.

در گام پنجم اگر موضوع برایمان خیلی مهم باشد می‌توانیم با متخصصان و صاحب‌نظران مشورت کرده یا در این زمینه مطالعه و بررسی و تجربه بیشتری داشته باشیم. مثلاً می‌‌توان یک قطعه لباس یا پارچه را چند بار پشت سرهم به طور آزمایشی با این مایع سفید کننده شست و نتیجه را دید و بالاخره با تمام این اطلاعات در گام ششم تکلیف نهایی را روشن می‌کنید که در این مثال به دلیل عدم اثبات (بعد از تجربه) و ناموثق بودن منابع خبر، بهتر است استفاده از مایع سفید کننده را ادامه دهید.
منبع:زیبــاشــو دات کام
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۱۹
ravi 114

آموزش بازگشت به اندام قبل از باردار شدن



بارداری
 

اگر از یک برنامه لاغری مناسب استفاده کنید، می توانید امیدوار باشید که به وزن ایده آل خود برسید. در دوران بارداری، هوس بیشتری برای خوردن چیپس، شیرینی جات و غذاهای پرکالری پیدا می کنید. در این دوران، وقت کمتری هم برای ورزش کردن دارید. کالری کمتری می سوزانید و همه ی این عوامل باعث بروز اضافه وزن شما می شود. اغلب مادران بعد از زایمان به فکر کم کردن وزنشان می افتند. ما پیشنهاداتی برای شما داریم . در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

گن لاغری بپوشید

گن لاغری یکسره زنانه سیستینا ، از قسمت زیر سینه شروع و تا بالای زانوی شما را میپوشاند.

 این گن به دلیل استفاده از 2 لایه در قسمت بالا تنه ، این نواحی را بیشتر جمع میکند که از تفاوت های بارز این گن با سایر گن ها می باشد.

 گن لاغری یکسره سیستینا ، نواحی ران و باسن و شکم و پهلوی شما را کاملا می پوشاند. گن لاغری سرتاسری سیستینا از زانوها تا بالای سینه را پوشش می دهد و دارای بند است . بند گن را می توانید جدا کنید . پس نگران نمایان شدن بند گن در مجالس نباشید. زیرا می توانید آن را با یک بند نامرئی تعویض کنید. گن سوتین سیستینا نیز می تواند فرم زیبایی به سینه ها بدهد .

گن لاغری مردانه به نواحی باسن و رانها شکل زیبایی داده و آنها را سفت می کند و با پوشش نقاط برآمده شکم ، پهلو و ران ها این اجازه را به شما می دهد تا لباس دلخواه خود را به تن کنید و اندامی متناسب داشته باشید .

صبور باشید

خودتان را اذیت نکنید که در مدت کوتاهی، وزن کم کنید. برنامه های مناسب ورزشی را دنبال کنید تا به تدریج لاغرتر شوید.

کاهش وزن به طور معمول، نیم کیلوگرم در هفته است. البته ذکر این نکته هم ضروری است که باید حداقل 3 هفته بعد از زایمان این کار را انجام دهید.

توجه داشته باشید که سلامت خود و نوزادتان خیلی مهم است. پس برای لاغرشدن عجله نکنید.

پیاده روی از جمله بهترین ورزشهایی است که می توانید انجام دهید. با قراردادن کودک در یک چرخ نوزاد کوچک، می توانید مسافت زیادی را پیاده طی کنید. پیاده روی همراه با بغل کردن نوزاد نیز می‌تواند در سوزاندن بیشتر کالری به شما کمک کند.

زمانی را به خود اختصاص دهید

درست است که مادر بودن وظیفه بسیار سنگینی روی دوش شما می گذارد. اما با این حال، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها علاقه زیادی برای نگهداری از کودک دارند. در این مواقع شما می توانید زمانی را هم برای خودتان در نظر بگیرید و به تمرینات ورزشی در جهت لاغرشدن روی بیاورید. در ضمن خوردن غذاهای کم کالری و سالم را فراموش نکنید.

منبع : http://jinaflora.mihanblog.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۲۰
ravi 114

شخصیت افراد از روی دست دادن

funone899557 شخصیت شناسی افراد از روی حرکت دست ها

دست دادن محکم: فردی که دستش را دراز کرده و سپس دستانش را به طریقی می چرخاند که دستش بالا و کف دستش پایین قرار می گیرد، سعی در توفق و برتری جویی دارد. این نوع دست دادن اغلب اوقات در موقعیت های سیاسی و دیپلماتیک کاربرد دارد.

.
.
.
دست دادن بسیار محکم: نشانگر شور و اشتیاق و سلطه گری است. بی تردید میتوان فهمید چه کسی اینجا فرمان میدهد.
.
.
.
دست دادن شل: فردی که تنها انگشتان دستش را دراز میکند و یا دستهایش مانند ماهی شل است، می گوید: مایل نیستم به من دست بزنید، من صمیمیت را دوست ندارم. همچنین آن نشانه ضعف، انقیاد و مطیع و تسلیم بودن نیز میباشد. هر گاه آقایی در یک موقعیت کاری از این دست دادن استفاده میکند امکان دارد چنین برساند که قصد دارد مخفیانه اعمال نفوذ در موقعیت نماید.
.
.
.
دست دادن با هر دو دست: هرگاه از دست چپ برای در برگرفتن و پوشاندن دستهای فشرده شده استفاده گردد، دست دادن دستکش وار نامیده شده و راستی و صمیمیت زیاد را می رساند مانند یک در آغوش گرفتن کوچک و ظریف.
.
.
.
حرکت انگشت: ضربه آهسته، مضراب زدن و یا ریتم یکنواختی را با انگشتان نواختن، دلالت بر بی تابی و ناشکیبایی دارد. یک حرکت نمادین گریز میباشد. انگشتان عمل راه رفتن را گرچه بدن بی حرکت است انجام میدهند.
.
.
.
دستهای پنهان: این ژست مرموز و آب زیر کاهانه است. فرد میگوید: مایل به گفتگو با شما نمیباشم. خصوصا در مورد دستهایی که عمیقا در جیب ها فرو شده باشد جایی که برای تماس و گرفتن دست و یا هر گونه رابطه صمیمانه وجود نخواهد داشت.
.
.
.
دستها به روی زانو: وقتی کف دستها به طرف بالا باشد، شخص گشاده رو و پذیرا می باشد. وقتی کف دستها پایین باشد ممکن است پای فریبکاری و تعرض در میان باشد.
.
.
.
مناره کردن انگشتان: هنگامی که فردی انگشتان خود را به هم فشرده و چانه و دهان را روی سر انگشتان قرار میدهد نشانگر تفکر عمیق است. مانند زمانی که شخص به امید شنیدن جواب می باشد. همچنین حایلی است برای محافظت کردن از قفسه سینه، پایین صورت و دهان.
.
.
.
مشت پوشیده شده با دست باز: فرد در این حالت خشمگین است اما می کوشد که آرام بماند. به اصطلاح خود را کنترل کند.اما مراقب این فرد باشید چون امکان دارد هر موضوع کوچکی منجر به آن گردد که کنترلش را از دست بدهد.
.
.
.
پرتاب دست: شخصی که می خواهد عقایدش را به اجبار تحمیل کند ممکن است دستش را بطرف شنونده و جلو پرتاب کند. درحالت پرخاشگرانه خفیفتر تنها از انگشتان استفاده میگردد.
.
.
.
قلاب کردن دستها پشت سر: این یک ژست متکبرانه میباشد. خصوصا زمانی که فرد به عقب تکیه داده باشد. او میگوید: من آنقدر بر شما سلطه دارم که نیاز به دفاع کردن از خودم ندارم.
.
.
.
بازی کردن با حلقه ازدواج: این علامت عصبی بودن و نشانگر آن است که مشکلی در ارتباط وجود دارد. خصوصا زمانی که فرد همزمان در مورد همسرش در حال صحبت کردن میباشد.
.
.
.
تکان بیقرار دستها: این تلاش بدن برای رهایی می باشد. هورمون آدرنالین در حال ترشح شدن است اما فرد نمی داند چگونه رهایی یابد. کلنجار رفتن با سر آستین پیراهن و یا جواهر آلات روی مچ به دیگران میگوید که: شما احتیاج به توجه دارید. در کافه این عمل جایز و مناسب است اما در جلسات کاری منحرف کننده و موجب حواس پرتی میگردد.
.
.
.
دست زدن به کراوات: این رفتار مردانه می گوید:می خواهم تاثیر خوبی از خودم بجا بگذارم. این روش اوست که می خواهد به شما بفهماند شدیدا” در تلاش است تا خوشنودتان سازد.
.
.
.
دست کشیدن در میان موها: وقتی افراد نمی دانند چه چیز باید بگویند اغلب اوقات دستشان را میان موها می کشند. ناظری که قادر است زبان بدن را متوجه شود آگاه است که فرد در مورد کاری که می خواهد انجام دهد و یا چیزی که میخواهد بگوید تردید دارد.


منبع :  http://persiannik.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۴۸
ravi 114

عوارض ناگفته ی شیشه 


عوارض کشف شده ی جدید در باره ی شیشه


شیشه, مواد مخدر, عوارض مصرف شیشه مصرف شیشه سبب ایجاد توهم و هذیان در فرد می شود

 

 عوارض خطرناک مصرف ماده مخدر شیشه
با مصرف ماده مخدر شیشه چه بلایی بر سر معتادین به آن می آید و عوارض خطرناک این ماده مخدر خطرناک چگونه اند!
مصرف شیشه و مواد توهم‌زا با از بین بردن سرکوبگرهای مغز کاری می‌کند که فرد بر اثر توهم به جای بریدن میوه، سر فرزند خود را ببرد.

دکتر نبی متخصص مغز و اعصاب درباره اثرات مصرف شیشه، اظهار داشت: مواد روانگردان و داروهای توهم‌زا دسته‌ای از داروهای اعتیادآور هستند. موادی مانند شیشه اثرات روحی و روانی دارند و با اینکه فرد ابتدا برای کاهش تنش و اضطراب از آنها استفاده می‌کند، اما موجب تخریب بخش‌هایی از مغز می‌شود.


یکی از ویژگی‌های منفی این مواد، توهم‌زا بودن آنها است. متأسفانه برخی اطرافیان فرد را برای مصرف این مواد با بیان اینکه آرام می‌شوی و در خلسه فرو می‌روی، تشویق می‌کنند و از آن بدتر، تجربه کم و دید ناکافی فرد می‌تواند او را برای مصرف این مواد مخدر دچار چالش کند.


این نورولوژیست در تبیین اثر توهم‌زای این داروها گفت: این داروها با تغییر نوروترانسمیترها یا میانجی‌های شیمیایی که در مغز واسطه‌های شیمیایی هستند اثر می‌گذارد و موجب توهم و هذیان می‌شود. فرد با این توهمات، دست به اعمال غیرعادی می‌زند و ممکن است احساس کند بال دارد، پرنده است و از پنجره خود را پایین بیندازد. برخی موردها نشان می‌دهد افراد پس از مصرف این مواد مخدر با تصور اینکه در اتوبانی خالی از اتومبیل هستند، با سرعت از یک سمت اتوبان به سمت دیگر دویده‌اند و با خودروها تصادف کرده‌اند.

 

توهمات شنوایی در بسیاری از بیماری‌های روانپزشکی شدید مانند اسکیزوفرنی شایع است و بر اساس آن فرد صداهایی را می‌شنود که او را به انجام برخی کارها وامی‌دارد. اما توهمات بینایی در بیماری‌های مغز و اعصاب بسیار اهمیت دارد، این توهمات ریشه ارگانیک داشته یعنی به دلیل تخریب ساختاری مغز یا برهم زدن تعادل میانجی‌های شیمیایی اتفاق می‌افتد، بنابراین توهمات بینایی در اختلالات مغز و اعصاب مهمتر هستند.

 

بسیاری از بیماری‌هایی که اثرات مغزی دارند با توهمات بینایی همراه‌ هستند، همچنین مصرف بسیاری از داروها موجب توهمات بینایی می‌شوند که برای کاهش این توهمات باید مصرف دارو را قطع کرد. کاهش دوپامین و استیل‌کولین و افزایش نوراپی‌نفرین موجب توهمات بینایی می‌شود.

 

شیشه,عوارض مصرف شیشه, مواد مخدر شیشه  موجب تخریب بخش‌هایی از مغز می‌شود


این نورولوژیست ادامه داد: سیستم بینایی، شنوایی، بویایی، لامسه و چشایی در جایی از مغز جمع می‌شوند و در آن قسمت از مغز به ما آگاهی می‌دهند. تخریب سلول‌های این نواحی و بر هم خوردن تعادل میانجی‌های شیمیایی مغز موجب توهم یا هذیان می‌شود. در توهم،‌ فرد چیزی را که وجود ندارد می‌بیند و در هذیان، آنچه که وجود دارد را به گونه‌ای دگرگون مشاهده می‌کند. همچنین برخی داروها مانند زالمپیدم که برای خواب تجویز می‌شود ممکن است ساختار برخی نواحی مغز را سرکوب کند و موجب توهم شود، بنابراین توصیه می‌شود افراد بعد از مصرف آن بخوابند، زیرا در صورت بیدار ماندن و تماشای تلویزیون ممکن است دچار توهم شوند.


این متخصص مغز و اعصاب با تأکید دوباره نسبت به مصرف شیشه و از بین رفتن تعادل میانجی‌های شیمیایی، اظهار داشت: ماده مخدر شیشه علاوه بر اینکه تعادل میانجی‌های شیمیایی را به هم می‌ریزد موجب تخریب برخی نواحی مغز می‌شود که نباید تحریک شوند، از طرفی این مواد با از بین بردن سرکوبگرهای مغز که به صورت ساختاری، ژنتیکی یا از طریق یادگیری و آموزش در مغز تربیت شده‌اند، موجب ایجاد توهم و هذیان می‌شود.


سرکوبگرها در همه جای بدن وجود دارند، در حالت عادی دردهای زیادی در حال تکمیل و شکل‌گیری هستند. اگر این فیلترها و سرکوبگرها نباشند، افراد به طور دائم احساس درد می‌کنند و چیزهای غیرعادی را شاهد هستند.
وی خاطرنشان کرد: انسان حواس پنج‌گانه و اختصاصی دارد، و اگر این سرکوبگرها نباشند ممکن است پرنده را به گونه‌ای دیگر ببیند یا صداها را به شکلی دیگر بشنود، مصرف شیشه و مواد توهم‌زا این فیلترها و سرکوبگرها را به هم می‌ریزد و ممکن است فرد بر اثر توهم به جای بریدن میوه، سر فرزند خود را ببرد.
منبع : farsnews.com


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۱۸
ravi 114

 چیکار کنیم تا رژ لب ماندگار تر شود ؟

نکات کلیدی برای ماندگاری رژ لب بر روی لب‌

سایت سرگرمی های هدف


نکات کلیدی برای ماندگاری بیشتر رژ لب

نکات کلیدی برای ماندگاری بیشتر رژ لب بر روی لب


 
نکات کلیدی برای ماندگاری رژ لب بر روی لب‌- آموزش خط لب قشنگ- آموزش اصولی مصرف رژ لب-بهترین و ماندگار ترین رژ لب ها-مراقبت از پوست در مقابل مواد آرایشی- ماندگاری رژ لب تیره بر روی لب‌- آموزش گام به گام آرایش عربی- تکنیک های جالب در آرایش- تاریخ انقضای لوازم آرایشی- عوارض واقعی مواد آرایشی  – معرفی رژ لب های برتر دنیا

 

مصرف مواد آرایشی در ایران بیشتر از چند برابر میانگین جهانیه ،با توجه به میانگین های جهانی خوشبختانه یا متاسفانه مصرف مواد

آرایش و بهداشتی در کشور عزیزمان ایران در سال های اخیر زیادتر شده …

شاید با آموزش های لازم بتونیم ، واردات مواد آرایشی رو کمتر کنیم ، فقط با رعایت اصول خاص آرایشی …

امروز قصد داریم ، تکنیک های خاصی رو برای شما عزیزان و همراهان سایت جدیدترین ها بر ملا کنیم ، تا هم هزینه ی کمتری بابت

مواد آرایشی و بهداشتی مصرف کنید و هم وقت کمتری رو صرف آرایش کردن کنید .

همراه ما باشید اگر شما هم با مشکل ماندگار نبودن رژ لب روی لب هایتان دچار هستید …

 

اگر شما هم با مشکل ماندگار نبودن رژ لب روی لب هایتان دچار هستید و رژ لب های تان روی لب تان چروک و پراکنده می شود

با ما همراه شوید.

بدیهی است این گونه مشکلات در آرایش صورت باعث می‌شود، روش‌های کاربردی برای رفع آن ارائه شود. در این‌جا من با هنرمند و آرایشگر معروف ۳pide که آرایش کسانی همچون Claire Danes، Keri Russell و Mary Louise Parker را در کارنامه‌ی خود دارد، مشورت می‌کنم.

در ادامه پیشنهادهای او برای ماندگاری رژ لب تیره بر روی لب‌ آمده است، و شما در هر سنی که هستید، می‌توانید آن‌ها به کار ببرید.

خط لب دوست شماست :
نه فقط به عنوان اولین گام – ۳pide.ir معمولاً برای آرایش مشتری‌هایش از خط لب استفاده می‌کند و از رژ لب‌های معمول صرف‌نظر می‌کند. او می‌گوید: “من دوست دارم محدوده‌ی لب‌ها را با خط لب شکل بدهم و درون این محدوده را نیز با خط لب پر کنم. شما به دلیل کیفیت رژ لب نمی‌توانید با آن دور لب‌ها را به خوبی رسم کنید. در صورتی که با رژ لب این کار را انجام دهید نتیجه آن نامرتب‌تر از یک خط خواهد شد. خط لب کمی خشک‌تر است، بنابراین بر روی لب جا‌به‌جا نمی‌شود. بر عکس رژ لب به دلیل دارا بودن ساختار مرطوب‌تر، جابه‌جا می‌شود.”

در صورتی که می‌خواهید کمی مرتب‌تر به نظر برسد، ۳pide.ir پیشنهاد می‌کند مقداری رژ لب معمولی بر روی خط لب‌ها بکشید. البته دقت کنید فقط در وسط لب‌ها این کار را انجام دهید و از کشیدن رژ لب در حاشیه‌ی لب‌ها خودداری کنید. در صورتی که واقعاً به رژ لب‌های معمول علاقه‌مندید از خط لب به عنوان پایه (اطراف لب‌ها) استفاده کنید و سپس از یک رژ لب با ترکیب دارای ماندگاری بالا استفاده کنید. این گونه رژها خشک‌تر هستند و امکان خونریزی را نیز کاهش می‌دهند. علاوه بر این می‌توانید از خط لب صرف‌نظر کرده و از رژ لب فقط در وسط لب‌ها استفاده کنید.

نیروی پودر:
در صورتی که می‌خواهید مطمئن شوید رنگ لب‌های شما بعد از مدتی تا نزدیکی سوراخ‌های بینی‌تان نمی‌رود، در آخرین مرحله روی لب‌های خود پودر بمالید. ۳pide.ir می‌گوید: “می‌توانید یک دستمال در اطراف لب‌هایتان بگذارید و مقداری پودر شفاف روی لب‌‎هایتان بپاشید. همچنین می‌توانید از پودرهای فشرده استفاده کنید و روی لب‌های خود بمالید. برای استفاده از پودر در دور لب‌ها می‌توانید از قلم مو استفاده کنید”.

مراقبت از پوست خود را دست کم نگیرید :


علاوه بر مرطوب نگه داشتن لب‌های خود به وسیله‌ی نوشیدن مقدار زیاد آب، فرموش نکنید برای پوست اطراف لب‌‎های خود از همان محصولاتی که برای بقیه‌ی صورتتان استفاده می‌کنید، استفاده کنید. ۳pide.ir می‌گوید: “مرطوب‌کننده‌ها و نرم‌کننده‌ها باید در اطراف لب نیز استفاده شود. من فکر می‌کنم بیش‌تر مردم این کار را انجام نمی‌دهند و این قسمت‌ها را فراموش می‌کنند”. (این نکته‌ی بسیار خوبی بود. چون من متوجه شدم که من نیز اطراف لب‌هایم را فراموش می‌کنم)


منبع : ۳pide.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۰۴
ravi 114

سایت سرگرمی های هدف


این سایت با آپدیت روزانه ، تمامی نیازهای روزانه ی هر کاربری رو پوشش می دهد .


هر کسی سایت  www.hadf.ir  رو لینک کنه ، داخل 3 تا وبلاگ بهش لینک میدم .


به اسم سرگرمی های هدف لینک کنید .


ممنونم پیشاپیش .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۲۰
ravi 114

هشدار ایران به آمریکا و عربستان


خویشتن داری ایران حدی دارد ...



231_4343.jpg


منبع : http://facenama.com/tavasool

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۰۶
ravi 114

واقعیت های جوجه های رنگی


آیا جوجه های رندگی ضرر دارند ؟؟؟


روش نگهداری جوجه های رنگی


joojo جوجه های رنگ شده برای کودک مضر است!

هرگز جوجه رنگی برای فرزندتان نخرید و سعی کنید از مکان هایی که اینگونه جوجه ها نگهداری می شوند فاصله بگیرید.

منطقه کرمانشاه، دکتر علیرضا حیدری با اشاره به شروع فصل بهار و تابستان و فروش جوجه‌های رنگی در خیابان‌های شهر، از مردم خواست از خرید این جوجه‌ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: برخی افراد ناآگاه تعدادی جوجه چند روزه را که در شرایط کاملاً غیربهداشتی رنگ و نگهداری می‌شوند درون جعبه‌های مقوایی قرار داده و به فروش می‌رسانند که می‌تواند خطرات بهداشتی برای خریداران به همراه داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه مشتری جوجه‌های رنگی اغلب کودکان هستند، یادآوری کرد: پدر و مادرها نیز با اصرار بچه‌ها و برای پر کردن اوقات فراغت کودکانشان مجبور به خرید این جوجه‌ها می‌شوند.

به گفته حیدری در برخی مواقع کودکان این جوجه‌ها را در آپارتمان نگهداری می‌کنند و به این ترتیب زمینه انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به اعضای خانواده فراهم می‌شود.


وی تصریح کرد: جوجه‌هایی که در کنار خیابان و توسط دستفروشان عرضه می‌شوند، جوجه‌های نر مرغهای تخم‌گذاری هستند که چون نگهداری آنها برای مرغدار صنعتی به صرفه نیست، توسط کارگران مرغداری یا دست فروشان به صورت غیرمجاز عرضه می‌شوند.

 

golestanema27 جوجه های رنگ شده برای کودک مضر است!

رئیس اداره نظارت بر بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این نوع جوجه‌ها از نوع گوشتی و یا تخم‌گذار نیستند و به همین دلیل عمر زیادی ندارند، اظهارکرد: از طرفی به دلیل اینکه جوجه ها ارزش اقتصادی ندارند از نظر بیماری‌ها هم تحت پوشش اقدامات پیشگیرانه و واکسیناسیون قرار نمی‌گیرند.

حیدری معتقد است: این جوجه‌ها پس از مدت کوتاهی از بین می‌روند که هم باعث انتقال عوامل بیماری‌زا به بچه‌ها خواهند شد و هم پس از مرگ، اثرات روانی بر روی کودکان خواهد گذاشت.

وی بیماری‌های مشترک بین طیور و انسان که ممکن است از طریق جوجه‌های رنگی به انسان منتقل شوند را آنفلوانزای نوع A، نیوکاسل و یا باکتری سالمونلا دانست که باکتری‌های دستگاه گوارش طیور هستند و می‌توانند به انسان منتقل شوند و کمترین عارضه آنها مشکلات دستگاه گوارش نظیر اسهال و استفراغ است.

این مسئول با بیان اینکه کودکان به دلیل علاقه زیادی که به جوجه‌ها دارند گاهی در کنار آنها غذا می‌خورند، آنها را می‌بوسند و بدون شستن دست‌ها اقدام به خوردن غذا می‌کنند، ادامه داد: در اثر آلوده شدن دست‌ها، لباس کودکان و یا مواد خوراکی کودکان به این باکتری‌ها احتمال انتقال انواع بیماری به کودکان وجود دارد.

حیدری به خانواده‌ها توصیه کرد: تا جایی که امکان دارد از خرید جوجه رنگی پرهیز کنند و در صورت خرید آن را خارج از محیط خانه نگهداری کنند.

وی تاکید کرد: همچنین از کودکان بخواهیم که ارتباط کمتری با جوجه‌ها داشته باشند و مرتب دست‌ها را با آب و صابون شست و شو دهند.


منبع : http://persiannik.ir

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۰۴
ravi 114

تصاویر بزرگ ترین هواپیماهای خصوصی دنیا

دوست داشتید شما هم هواپیمای خصوصی داشتید ؟؟؟

دوست داشتید شما هم بزرگ ترین و مجلل ترین هواپیماهای دنیا رو داشتید ؟؟؟


9402 15m516 400x253 بزرگترین و بهترین هواپیماهای خصوصی دنیا+عکس

رای بیشتر مردم، جت ها و هواپیماهای خصوصی مظهر مسافرت هوایی راحت و اختصاصی اند؛ اما تعداد انگشت شماری هواپیمای خصوصی در جهان وجود دارد که بیش از این حرف ها خدمات ارائه داده است.


به نظر می رسد برخی هواپیماها تبدیل به کاخ های پروازی شده اند. چند وقتی است که ایرباس و بوئینگ شروع به فروش نسخه های VIP از جت های خود کرده اند که اکثرا از انواع کوچکتر ایرباس A۳۲۰ و بوئینگ ۷۳۷ می باشند. در اینجا به نمونه ای هواپیمای خصوصی منحصر به فرد می پردازیم که از همه نظر بر رقبای خود سر است.

9402 15m517 400x300 بزرگترین و بهترین هواپیماهای خصوصی دنیا+عکس

9402 15m518 400x300 بزرگترین و بهترین هواپیماهای خصوصی دنیا+عکس

کمپانی Greenpoint Technologie در کرک لند واشنگتن، تغییرات گسترده ای بر روی یک جت بوئینگ ۷۴۷-۸ انجام داده و آن را به برترین هواپیماهای خصوصی یا کاخ پروازی جهان تبدیل کرده است.

فضای درون این هواپیما به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع، شامل سالن، دفاتر کاری، اتاق خواب و یک اتاق نهارخوری بزرگ است. این هواپیما بلندترین نوع و دومین هواپیمای بزرگ ساخته شده در تاریخ است و بوسیله اصلاحاتی که مهندسان جنرال الکتریک بر روی آن انجام داده اند قادر است ۸ هزار مایل دریایی را بدون توقف پرواز کند. قبل از نصب تجهیزات و وسایل راحتی و تجملی بر روی این هواپیما، قیمت آن چیزی در حدود ۳۶۷ میلیون دلار تخمین زده می شد.

9402 15m520 400x300 بزرگترین و بهترین هواپیماهای خصوصی دنیا+عکس

9402 15m521 400x300 بزرگترین و بهترین هواپیماهای خصوصی دنیا+عکس

9402 15m522 400x300 بزرگترین و بهترین هواپیماهای خصوصی دنیا+عکس

منبع :  http://persiannik.ir
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۵۹
ravi 114

تصاویر رزمایش کماندوهای زن چادری سپاه 


تصاویر فوق العاده زیبا و تامل برانگیز برای دشمنان اسلام و ایران


زنان ایرانی همیشه در صحنه حضور دارند ..


درود بر شیرزنان ایرانی


تصاویر و عکس های جالب و دیدنی دختران و زنان کماندو امداد و نجات سپاه,عکس داغ کماندوهای دختر و زن چادری در رزمایش گردان های سپاه


تصاویر و عکس های جالب و دیدنی دختران و زنان کماندو امداد و نجات سپاه,عکس داغ کماندوهای دختر و زن چادری در رزمایش گردان های سپاه

تصاویر و عکس های جالب و دیدنی دختران و زنان کماندو امداد و نجات سپاه,عکس داغ کماندوهای دختر و زن چادری در رزمایش گردان های سپاه


تصاویر و عکس های جالب و دیدنی دختران و زنان کماندو امداد و نجات سپاه,عکس داغ کماندوهای دختر و زن چادری در رزمایش گردان های سپاه


تصاویر و عکس های جالب و دیدنی دختران و زنان کماندو امداد و نجات سپاه,عکس داغ کماندوهای دختر و زن چادری در رزمایش گردان های سپاه

تصاویر و عکس های جالب و دیدنی دختران و زنان کماندو امداد و نجات سپاه,عکس داغ کماندوهای دختر و زن چادری در رزمایش گردان های سپاه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۵۲
ravi 114