کیت پزشکی CliniCloud

کیت پزشکی CliniCloud یک گوشی پزشکی دیجیتال است که نیازی به تماس دماسنج با بدن ندارد. با کیت پزشکی CliniCloud می توانید در خانه، محل کار، زمان تماشای تلویزیون، زمان استراحت، زمان رانندگی، در رختخواب و زمان مطالعه حتی در زمان خواب، در هر مکان و زمانی که هستید، از نزدیک بر هر تب و لرز، سرفه، خس خس یا زکام و سرماخوردگی نظارت داشته باشید. کیت پزشکی CliniCloud بهترین مشاوره پزشکی شما در خانه است که همیشه و همه جا همراه شما خواهد بود.

پزشکان زمان معاینه بیماران همواره از گوشی پزشکی خود استفاده می کنند تا با توجه به شرایط به تشخیص بیماری فرد دست یابند و علائم مشترک بین بیماری را با بعد از سنجیدن، از یکدیگر تفکیک کنند (مانند بیماری های ذات الریه، اسم و سرمایه خوردگی).

درحال حاضر کیت پزشکی CliniCloud که همانند گوشی

کیت پزشکی CliniCloud

کیت پزشکی CliniCloud

پزشکی پزشکان به شما برای تشخیص بیماریتان کمک می کند. دستگاهی دیجیتال و بسیار دقیق برای یک چک آپ سرپایی از بدن شما و کودکانتان خواهد بود که در صورت ایجاد شرایطی نامتعادل در بدن می توانید به سرعت از شرایط فعلی مطلع شوید.

برای استفاده از کیت پزشکی CliniCloud که دارای دو دستگاه می باشد، کافی است تا با استفاده از برنامه طرح ریزی شده برای آن، از طریق گوشی هوشمندتان میزان حرارت و دمای بدن، تعداد تنفس و ضربان قلب خود را فوراً و بدون زحمت، اندازه گیری کن

کیت هوشمند

کیت هوشمند

ید (و هر چیز غیر عادی را). دقت و سرعت کیت پزشکی CliniCloud بسیار بالا است و به راحتی به گوشی همراه شما متصل می شود.

شما می توانید یک جدول زمانی از وضعیت سلامت خود را در طول زمان یادداشت و به همراه داشته باشید که شامل علائم حیاتی مانند دما، تعداد تنفس و ضربان قلب می شود و به عنوان معیارهای کیفی سلامت شما است و در روند شناسایی علائم بیماری و درمان زود هنگام آن شما را یاری می دهد.

 با تشکر 

مدیریت سایت لایف فلو

http://lifeflow.ir