جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

معرفی ویلا۱۲۰ 

برای داشتن زندگی با کیفیت و آرام، قطعا باید زمانی به دور از استرس کاری زندگی امروزی، در کنار خانواده و دوستان به تفریح بگذرانیم.

بهترین تفریح که انرژی بازگشت به زندگی و کار را تامین می کند، سفر است. در کشور ما بهترین نقطه برای سفر شمال کشور و به ویژه استان مازندران است. از محاسن این استان برای سفر به ویژه برای پایتخت نشینان می توان به نزدیکی آن اشاره نمود.

 بعنی می توان با طی 3 سایت از تهران به شهرهای ساحلی مازندران رسید و از تفریحات ساحلی و مناظر بدیع لذت برد. برای اقامت در مازندران داشتن ویلا بسیار مطلوب است. اما می توان برای اقامت در مازندران با اجاره ویلا در بابلسر، دریاکنار و خزرشهر و سایر شهرهای این استان، از امکانات این منطقه زیبا استفاده کرد.

محمودآباد یکی از شهرهای بی نظیر مازندران است که امکانات زیادی برای اقامت مسافران در خود جای داده است. اجاره ویلا در محمودآباد ، بسیار رونق دارد و بدین دلیل است که اگر از تهران به سمت شمال کشور از جاده هراز راهی شویم، شهر ساحلی محمودآباد بسیار محبوب است.

شهرک ساحلی زیبای دریاکنار در محدوده جاده بابلسر به فریدونکنار دارای 1700 واحد ویلا می باشد که در طولی 2.7 کیلومتر از ساحل دریای خزر کشیده شده و مساحتی حدود 3.1 کیلومتر مربع یا به عبارت بهتر بیشتر از 300 هکتار را داراست.

 اما ورود به این شهرک برای همه مقدور نمی باشد. در واقع فقط صاحبان واحد ها می توانند خود و کسانی که آشنای آنها باشند را با هماهنگی قبلی به داخل بفرستند. اما برخی از همین صاحبان ویلا ها نیز ویلای خود را در ایامی از سال اجاره می دهند.

 پس مردم عادی نیز می توانند با اجاره ویلا در دریاکنار از صاحبان ویلا ها در این شهرک زیبا اقامتی خاطره انگیز داشته باشند.

شهرک ساحلی خزرشهر نیز در کیلومتر 6 جاده بابلسر به فریدونکنار و بعد از شهرک ساحلی بسیار معروف دریاکنار در استان مازندران واقع شده است.

 این شهرک هر دو طرف جاده را شامل می شود. مساحت این شهرک از شهرک دیگر قرار گرفته در مسیر بابلسر به فریدونکنار یعنی دریاکنار بیشتر بوده و تعداد ویلاهای بیشتری را در بر می گیرد.

 ورود به این شهرک برای عموم آزاد نمی باشد و فقط با اجازه صاحبان ویلاها و هماهنگی قبلی ممکن می شود. پس می توان با اجاره ویلا در خزرشهر از صاحبان ویلا ها در این شهرک اوقاتی خوش را گذراند.

Vila120  مرکز تخصصی اجاره ویلا در شمال ایران با پشتیبانی ۲۴ ساعته درخدمت گردشگران عزیز است.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۰۸
ravi 114