جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

آموزش بازگشت به اندام قبل از باردار شدن

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

آموزش بازگشت به اندام قبل از باردار شدن



بارداری
 

اگر از یک برنامه لاغری مناسب استفاده کنید، می توانید امیدوار باشید که به وزن ایده آل خود برسید. در دوران بارداری، هوس بیشتری برای خوردن چیپس، شیرینی جات و غذاهای پرکالری پیدا می کنید. در این دوران، وقت کمتری هم برای ورزش کردن دارید. کالری کمتری می سوزانید و همه ی این عوامل باعث بروز اضافه وزن شما می شود. اغلب مادران بعد از زایمان به فکر کم کردن وزنشان می افتند. ما پیشنهاداتی برای شما داریم . در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

گن لاغری بپوشید

گن لاغری یکسره زنانه سیستینا ، از قسمت زیر سینه شروع و تا بالای زانوی شما را میپوشاند.

 این گن به دلیل استفاده از 2 لایه در قسمت بالا تنه ، این نواحی را بیشتر جمع میکند که از تفاوت های بارز این گن با سایر گن ها می باشد.

 گن لاغری یکسره سیستینا ، نواحی ران و باسن و شکم و پهلوی شما را کاملا می پوشاند. گن لاغری سرتاسری سیستینا از زانوها تا بالای سینه را پوشش می دهد و دارای بند است . بند گن را می توانید جدا کنید . پس نگران نمایان شدن بند گن در مجالس نباشید. زیرا می توانید آن را با یک بند نامرئی تعویض کنید. گن سوتین سیستینا نیز می تواند فرم زیبایی به سینه ها بدهد .

گن لاغری مردانه به نواحی باسن و رانها شکل زیبایی داده و آنها را سفت می کند و با پوشش نقاط برآمده شکم ، پهلو و ران ها این اجازه را به شما می دهد تا لباس دلخواه خود را به تن کنید و اندامی متناسب داشته باشید .

صبور باشید

خودتان را اذیت نکنید که در مدت کوتاهی، وزن کم کنید. برنامه های مناسب ورزشی را دنبال کنید تا به تدریج لاغرتر شوید.

کاهش وزن به طور معمول، نیم کیلوگرم در هفته است. البته ذکر این نکته هم ضروری است که باید حداقل 3 هفته بعد از زایمان این کار را انجام دهید.

توجه داشته باشید که سلامت خود و نوزادتان خیلی مهم است. پس برای لاغرشدن عجله نکنید.

پیاده روی از جمله بهترین ورزشهایی است که می توانید انجام دهید. با قراردادن کودک در یک چرخ نوزاد کوچک، می توانید مسافت زیادی را پیاده طی کنید. پیاده روی همراه با بغل کردن نوزاد نیز می‌تواند در سوزاندن بیشتر کالری به شما کمک کند.

زمانی را به خود اختصاص دهید

درست است که مادر بودن وظیفه بسیار سنگینی روی دوش شما می گذارد. اما با این حال، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها علاقه زیادی برای نگهداری از کودک دارند. در این مواقع شما می توانید زمانی را هم برای خودتان در نظر بگیرید و به تمرینات ورزشی در جهت لاغرشدن روی بیاورید. در ضمن خوردن غذاهای کم کالری و سالم را فراموش نکنید.

منبع : http://jinaflora.mihanblog.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی