جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

آموزش تبدیل مهارت به ثروت

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ب.ظ

آموزش تبدیل مهارت به ثروت 

یه سلام گرم به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ebays.ir امیدواریم شاداب و تندرست باشید و ذهنی سرشار از تلاش و خلاقیت داشته باشید . مثل همه روزه امروزم قصد داریم تلنگری کوچیک بر پیکره ی بیکران استعداد های شما بزنیم. ما سعی خواهیم کرد ذهن شما عزیزان رو پویا کنیم و شما صرفا به روش های درآمدزایی معرفی شده در این سایت اکتفا نکنید و سعی کنید از تک تک فرصت های بی کران درآمدزایی استفاده کنید . ما اگه فقیر به دنیا آمده باشیم مقصر نیستیم … اما یادتون باشه اگه فقیر از دنیا برویم حتما و ۱۰۰ درصد مقصر خودمان هستیم . پس باید تلاش کنیم و تلاشمان را هدفمند به سمت شکوفایی استعدادهایمان ببریم .

امروز قصد داریم در مورد تبدیل مهارت و دانش به ثروت و اشتغال صحبت کنیم . مهارت هایی که شاید در نگاه اول کوچیک و بی ارزش باشد اما وقتی این مهارت و دانش در بازار ۸۰ میلیونی ایران و جمعیت میلیاردی دنیا قرار میگیرد ٬ حتما صدها و هزاران و شاید میلیون ها مشتری خواهد داشت . ابتدا باور کنید هر استعداد و مهارتی که شما دارید در هر زمینه ای حتما خواهان خواهد داشت .

تبدیل مهارت به ثروت
تبدیل مهارت به ثروت

اما چگونه باید کارخانه ی تبدیل مهارت و دانش را به ثروت راه اندازی کرد ؟

فرقی نمیکند که شما آقا هستید یا خانوم / جوان هستید یا میان سال …

اما حتما بین تک تک انسان ها تفاوت هایی وجود دارد که بارزترین آنها اثر انگشت انسان ها است . که هیچ انسانی در هیچ کجای دنیا اثر انگشت مشابهی ندارد . آیا به این موضوع فکر کرده اید ؟!!!  که شما متفاوت هستید ؟

چرا به این موضوع فکر نمیکنید که میتوانید مثل اثر انگشت خود٬ متفاوت زندگی و کار کنید ؟

من باور دارم تمام کسانی که شما آنها را میشناسید در هر زمینه ای ( اقتصادی – فرهنگی – سیاسی و ..) اینها کار خاصی انجام نداده اند فقط مسیری را انتخاب کرده اند که منتهی شده است به تلاش + صبر و علاقه +شکوفایی استعداد .

چرا از این فرمول خیلی ساده استفاده نمیکنید تا شما هم یکی از سرشناس ترین انسان های کشور و حتی دنیا باشید؟ تا الان فقط قصد داشتم که شما کمی بیشتر خودتان را بشناسید . شما متفاوت هستید و سعی کنید خاص و متفاوت کار و زندگی کنید . حتما امکان پذیر است اگر بخواهید … اگر بخواهید … ا گ ر ب خ و ا ه ی د ….

کلید ثروت مهارت
کلید ثروت مهارت

اصل موضوع با یک مثال ساده قابل درک خواهد شد ….

مثال : شما دانشجوی رشته ی کامپیوتر هستید و مسلط به کامپیوتر و برعکس میلیون ها نفر علاقه مند به کامپیوتر هستند که دنبال آموزش های حرفه ای + ارزان  و … هستند . شاید برای شما کار با مثلا : فتوشاپ – word – نصب ویندوز و … مثل آب خوردن باشد اما هزاران نفر هر روز تشنه ی این سبک دانش ها هستند . آیا نمی شود آموزش های ساده و کاربردی و ارزان در اختیار این افراد گذاشت ؟ افرادی که تشنه ی آموزش هستند ..

شما بر فرض مثال فیلم آموزش کامل word – فتوشاپ – نصب ویندوز و سایر آموزش های کامپیوتری رو تولید میکنید . و یک سایت وردپرسی با کمترین هزینه ( ۱۰-۲۰ ) هزار تومان راه اندازی میکنید . و آموزش های خود را در این سایت به فروش میگذارید با قیمت های مناسب … قیمتی که اگه طرف بخواهد بیرون از فضای مجازی آموزش ببیند باید ۳-۴ برابر هزینه کند … آیا واقعا آموزش های شما مشتری نخواهد داشت … ؟ آیا فکر نمیکنید روزانه ده ها و صدها مشتری خواهید داشت فقط با یک بار تولید فیلم آموزشی …

بازار مجازی
بازار مجازی

پول های کلانی امروزه در بازار مجازی جابه جا می شود . سهم شما از این بازار چقدر است ؟؟؟

چرا توقع داریم دیگران برای ما کار آماده کنند و ما محدود زندگی کنیم ؟ لطفا بگردید دنبال مهارت های درونی و علم های آکادمیک تون … می شود از این مهارت ها میلیون ها تومان درآمد کسب کرد .

 

لطفا همین امروز استعداد و دانش تون رو روی یک برگه یادداشت کنید / هر آنچه را بلدید …

آشپزی سنتی – ترفندهای کامپیوتری – تولید مقالات علمی  و … هر زمینه ای که شما آموزشی قابل ارایه داشته باشید حتما مشتریانی خواهید داشت .  سپس به تولید محتوای آموزشی بپردازید . و آموزش مجازی خود را در سایت های همکاری در فروش فایل به اشتراک بگذارید . یا خودتان فروشگاه راه اندازی کنید با کمترین مبلغ .

درآمد با دانش
درآمد با دانش

عزیزان خود بنده چند وقت پیش یه آموزش درست کردم که حدود ۲۶ خرید انجام شده – هر خرید ۵۵۰۰ تومان : 143000 تومان فقط با صرف یک ساعت و ساخت یک وبلاگ رایگان … و من مطمن هستم ماهی ۳۰۰ – ۴۰۰ از همین فایل درآمد خواهم داشت

برای دیدن عکس درآمد کلیک کنید   

حتما به تاریخ ایجاد فایل آموزشی + تعداد پرداخت موفق دقت کنید . 

یکی از دوستان بنده فقط با ترفندهایی که یاد دارد و آنها را میفروشید در این بازار بی انتهای اینترنت ماهانه بالای یک میلیون تومان درآمد دارد که شاید کمتر از ۲ روز برای تهیه این آموزش تایم گذاشته است .

اگه دوست دارید شما هم دانش خود را تبدیل بهثروتکنید . لطفا با ما از طریق نظرات همین پست در ارتباط باشید .

مهارت و دانش
مهارت و دانش

منتظر فایل های آموزشی شما هستیم …

چرا که ما فایل های شما رو رایگان در همین سایت به اشتراک خواهیم گذاشت و انشاا.. اولین مشتری تون خودمون خواهیم بود . برای دریافت مشاوره راه اندازی این سبک کسب و کار حتما با تیم مدیریتی سایت ebays.ir در ارتباط باشید .

شناخت استعداد
شناخت استعداد

رایگان به شما تجارت مجازی رو ٖآموزش خواهیم داد / لطفا به دانش و مهارت خود احترام بگذارید که میتواند شما رو در زمان کوتاه به انسان موفق و سرمایه دار تبدیل کند .

 

با تشکر 

http://ebays.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی