جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

سال ۹۵ سال بهترین ها

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴ ب.ظ

سال ۹۵ سال بهترین ها

سال ۱۳۹۵ انشاا... به همه ی مردم ایران خوش بگذره و همه در اوج آرامش به آرزوهاشون برسند .

خداحافظ 94 ... خوش اومدی 95!

دوست من میدونستی که تحقیقات و مطالعات علمی نشون میده که فقط 8% افرادی که در آغاز سال جدید برای خودشون هدفگذاری میکنن، می تونن به اهدافی که برای خودشون تعیین میکنن برسن!

خوشبختانه در سالی که گذشت حدود 80 الی 90% اهدافی که برای خودم تعیین کردم بودم خلق شد. حتی یکی از اهدافی که واقعا سخت و چالشی بود.

دوست من می دونی که تو هم می تونی کاری بکنی که در سال 95 اهدافت به واقعیت زندگیت تبدیل بشه؟ واقعا ساده است، فقط کافیه که همین 3 گام رو دنبال کنی.

گام اول: اهدافت رو مکتوب کن. اولین شرط محقق شدن اهداف همینه!

گام دوم: اهدافت رو با افرادی که به اونها اعتماد داری و هم فرکانست هستن به اشتراک بگذار.

گام سوم: اقدام کن!

من معمولا خیلی زود اهداف جدیدی رو برای خودم تعیین می کنم، چون در وهله ی اول هدف گذاری رو خیلی دوست دارم و این کار واقعا برای من لذت بخشه و در وهله ی دوم هم، معمولا خیلی زود به اهدافی که برای خودم تعیین می کنم میرسم، بنابراین لازمه که اهداف جدیدی رو برای خودم تعیین کنم.

اما... یادت باشه دوست من، برای اینکه از دسته ی 8% اهداف خلق شده ها به دسته ی 80 الی 90% اهداف خلق شده ای ها بری، علاوه بر مطالعه ی مقاله ی بالا باید 3 اقدام دیگه هم انجام بدی:

اهدافی که برای سال 95 خودت طراحی کردی و قصد خلق اونها رو داری رو در بخش نظرات مقاله ی فوق برای من و خانواده ی بزرگ و صمیمی عرفانی زاده دات کام، کامنت بگذار.

اهدافی که قراره در سال 95 اونها رو خلق کنی رو با دوستان، خانواده و ... (در صورتی که هم فرکانس با شما هستن) به اشتراک بگذار. برای این کار به راحتی می تونی از برنامه های ارتباط جمعی خودت مثل فیسبوک، اینستاگرام، گوگل پلاس، آپارات، یوتیوب، لینکداین و ... کمک بگیری.

اقدام کن! فقط کافی نیست که به چیزهایی که میخوای فکر کنی و اونها رو بیان کنی، باید اقدام کنی دوست من! و اقدام های تو با ید تا زمانی که نتیجه ی نهایی رو ببینی ادامه پیدا کنه :)

یک نکته ی دیگه: دوست خوبم دوست دارم که علاوه بر اقدامات فوق، در صفحه ی مقاله ی بالا برای من کامنت بگذاری که در سالی که گذشت من و تیم عرفانی زاده دات کام چقدر تونستیم در زندگی تو دوست خوبم اثرگذار باشیم؟ در چه جنبه هایی تونستیم به تو دوست خوبم کمک کنیم؟ و فکر می کنی در سال جدید چگونه می تونیم عملکرد بهتری برای تو دوست خوبم داشته باشیم؟

به 95 نفر اولی که دقیق ترین کامنت ها رو بگذارن و نظرات خوبشون رو برای ما ارسال کنن یک هدیه ی غیر نقدی 50 هزار تومانی تقدیم میشه ( کیف پول این عزیزان در سایت عرفانی زاده دات کام به مبلغ 50000 تومان شارژ میشه)

امیدوارم که سال 95 سال خلق تمامی رویاها و اهدافت باشه دوست من


http://erfanizade.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی