جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

شرکت های برندسازی در تهران

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ب.ظ

شرکت های برندسازی در تهران 


هویت بصری برند (Visual Branding) بر اساس اصول و قواعد اصولی برندسازی و بر مبنای هویت برند طراحی و تدوین می‌شود. امروزه داشتن تخصص گرافیک برای طراحی و تدوین هویت بصری یک برند کافی نیست و در کنار آن باید تیم تخصصی برندسازی هم قرار داشته باشد تا رویکرد طراحی هویت بصری برند بر اساس مسیر راه برندسازی انجام شود.

هویت بصری برند به طور کل تمامی استانداردها و ساختارهای پایه ی بصری یک برند است که در زمان تدوین، تمامی جزئیات بصری یک برند از کوچکترین روش و استاندارد استفاده تا بزرگترین آن در هویت بصری تدوین می شود که از طراحی لوگو ، تعریف رنگ، تعریف فونت و استاندارد های استفاده از لوگو و بسیاری دیگر از این موارد است که برند را به تصویر میکشد. از منظری دیگر هویت بصری برند مسیر راه اجرای تمام اقلام بصری برند است و به ما می گوید که باید چطور و چگونه و با چه طرح و فرم و استانداردی در بازار حضور یابیم. این استانداردها و هویتی که برای یک برند خلق می شود باعث یکپارچه شدن تمامی اقلام بصری برند می شود و این یکپارچه سازی هویتی واحد را در معرض دید و ذهن مخاطب قرار می دهد. در اصل هر آنچه که مخاطب از برند ما می بیند همین هویت بصری ست که برای برند خود خلق می کنیم. پس به غیر از مابقی مراحل برند سازی، این مرحله یکی از مهمترین مراحل برند سازی است. در صورت عدم وجود هویت بصری برای برند، قطعا برند ما هیچ هویت واحدی ندارد و در هر جا و مکانی با یک رنگ و فرم و طرح متفاوت وارد می شود و نمی تواند در نهایت به یک برند ماندگار تبدیل شود. پس هویت بصری برند یکی از پایه های برندسازی ست.

شرکت ادریس به واسطه تسلط بر علم و فرآیند برندسازی و با کادری حرفه ای و مجرب در حوزه ویژوال برندینگ، هویت بصری برند ها را بر مبنای ساختار اصلی برند خلق میکند و به تصویر می‌کشد.

   

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی