جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

دانلود آهنگ بنام عاشقونه از کوروش صنعتی

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ب.ظ

دانلود آهنگ بنام عاشقونه از کوروش صنعتی


دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام عاشقونه


آهنگ زیبای بنام عاشقونه تقدیم به شما همراهان گرامی جدیدترین ها


دانلود آهنگ بنام عاشقونه از کوروش صنعتی


دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام عاشقونه با بالاترین کیفیت

ترانه : حمید فریزند ، تنظیم : سعید ساشا


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام عاشقونه :


دوست دارم اگه بدونی میخوام همیشه پیش من بمونی
دوست دارم منو نگام کن دوباره عاشقونه صدام کن


ببین این منه دیوونه چجوری دلو بهت سپردم
بهم میگم دیشب تو خوابم اسم تورو میبردم


بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو
تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو


بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو
تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو


نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم
دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم


نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم

دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم


♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ بنام عاشقونه از کوروش صنعتی

♫♫♫♫♫♫


ببین این منه دیوونه چجوری دلو بهت سپردم
بهم میگم دیشب تو خوابم اسم تورو میبردم


بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو
تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو


بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو
تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو


نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم
دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم


نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم
دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم.

4.30 مگابایت

نظرات  (۱)

سلام
با تشکر از شما
وبلاگ من بعنوان یکی از وبلاگهای برگزیده سال 93 انتخاب شده.
منتظر حضور گرم و نظر شما هستم.
on-networkers.blog.ir
موفق باشید
پاسخ:
سلام

حتما دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی