جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

کارهایی که بعد از عمل زیبایی بینی باید انجام داد ؟



در این پست در مورد مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی بیشتر توضیح خواهیم داد .
بهتر است 2-3 روز اول بعد از عمل زیبایی بینی ، برای کاهش تورم از کمپرس یخ استفاده کنید .
فقط نباید به هیچ عنوان یخ رو به صورت مستقیم روی گونه یا چشم بگذارید . با استفاده از یک پلاستیک فریز ساده میتوانید عمل کمپرس یخ رو به راحتی برای کاهش تورم موجود در صورت ( دور چشم و گونه ها استفاده کنید ) بهتره روزهای اول استراحت کنید و فعالیت های روزمره تون رو کمتر کنید . حالت استفراغ بعد از عمل زیبایی بینی  کاملا طبیعی است و نباید غذاهای سنگین مصرف


کنید ، در حدی که میتوانید مایعات مصرف کنید . به هیچ عنوان  دارو به تشخیص دیگران استفاده نکنید و فقط داروهای پزشک تون رو سر وقت مصرف کنید . از مسکن های تجویز شده توسط پزشک فقط استفاده کنید . ترشحاتی که روزهای اول بعد از عمل از بینی خارج می شود ، خونی خواهد بود ، نگران این موضوع نباشید  کاملا طبیعی است ، بهتره با دستمال کاغذی ملایم و مرطوب ، ترشحات


نزدیک بینی رو پاک کنید .خم شدن ، زور زدن و بلند کردن وسایل سنگین بعد از عمل تا چند روز ممنوع است همچنین  فین کردن - عطسه و سرفه با  دهن بسته میتواند به کیفیت عمل صدمه وارد کند . تا 4 هفته بعد از عمل نباید فعالیت های شدید داشته باشید ، یا بهتره بگیم ، ورزش هایی که ضربان قلب رو از 90 تا بالاتر می رود  توصیه می شود 4 هفته ابتدایی انجام نشود .
حرارت تورم بینی رو افزایش می دهد همان طور که کمپرس یخ باعث کاهش تورم می شود . بهتره است تا 5-6 هفته بعد از عمل ، در مقابل نور مستقیم خورشید – حرارت لامپ – شعله و ... قرار نگیرید . چسب روی بینی رو باید خشک نگه دارید چرا که چسب کمک میکند به کاهش تورم و چسبیدن پوست به اسکلت بینی . برای شستن صورت میتوانید از یک دستمال مرطوب استفاده کنید .


توصیه می شود تا تا 6 هفته عینک استفاده نشود اما از روز سوم میتوانید از لنز استفاده کنید .  استفاده از لوازم آرایشی از روز سوم بعد از عمل مشکلی ندارد . نگران کبودی پوست صورت تان نباشید مخصوصا اگه  سفید پوست هستید . معمولا 10 روز بعد از عمل کبودی رفع خواهد شد .
بهتره از لباس هایی استفاده کنید که برخوردی با بینی شما نداشته باشد ، لباس های زیپ دار – دکمه دار و ... به خاطر بی حس بودن نوک بینی ، احساس میکنید بینی تان بزرگ تر شده است ، اما اینطور نیست . بعد از برطرف شدن بی حسی بینی ، زیبایی و تغییر را احساس خواهید کرد .
بخیه های بینی معمولا یک هفته پس از جراحی توسط پزشک کشیده می شود  . در هنگام خونریزی


بعد از عمل بهتره ابتدا  خونسرد باشید و از فرو کردن جسم به داخل بینی خودداری کنید و از کمپرس یخ استفاده کنید یا به مدت بیست دقیقه به صورت متناوب فشار وارده را کم وزیاد کنید. در صورتی که خونریزی ادامه داشت ، به پزشک مراجعه کنید . یادمان باشد ، تناسب بین اعضای صورت عاملی است برای عمل کردن بینی ... نه صرفا کوچک کردن بینی .
 
با تشکر .

جدیدترین ها


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی