جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

۱۶۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

آموزش  برای افزایش فالوور اینستاگرام


وبلاگ جدیدترین ها امروز تکنیک خوبی رو برای افزایش فالوور اینستاگرام شما آماده کرده ...


هدف خود را از داشتن حساب اینستاگرام مشخص کنید اگر صفحه شما مربوط به شرکت شماست نباید در این صفحه عکس های شخصی خود را قرار دهید و بلعکس این کار باعث غیر حرفه ای شدن صفحه شما میشود.

مشخصات مناسبی برای پیج خود انتخاب کنید:

در انتخاب نام کاربری خود در اینستاگرام دقت کنید چون در اینستاگرام همه شما را با این نام می شناسند.
همچنین بهتر است قسمت های نام و بیوگرافی را هرچند که اختیاری است را هم کامل کنید.

در نوشتن بیوگرافی و داخل آن دقت کنید و چیزهای اضافه ننویسید، بیوگرافی شما باید کوتاه باشد و اطلاعاتی کلی از پیج شما به مخاطبانتان بدهد ،لازم نیست همه چیز را داخل بیوگرافی بنویسید بعدا” میتوانید هنگام پست گذاشتن و در کامنت ها و در دایرکت با فالوور هایتان در ارتباط باشید.

اگر وبلاگ یا وبسایتی دارید میتوانیدآدرس آنرا در قسمت URL وارد کنید تا دوستانتان در اینستاگرام بتوانند به وبلاگتان هم بیایند.

اصول گذاشتن پست جدید:

از تصاویر مناسب استفاده کنید. تصاویری که در اینستاگرام استفاده می کنید با دارای شرایط زیر باشد:

۱. سعی کنید که تصاویر و ویدئو هایتان بهترین کیفیت را داشته باشد.

۲. از گذاشتن تصاویر بی ربط به موضوع پیج خودداری کنید، البته می توانید در زمان های خاص برای مناسبت های مختلف از تصاویر دیگری هم استفاده کرد مثلا برای تبریک سال نو پستی بگذارید و در آن از تصاویر زیبای بهاری استفاده کنید.

با این کار مخاطبانتان احساس صمیمیت بیشتری با شما خواهند کرد.

۳. تصاویرتان را از بقیه پیج ها کپی نکنید.اگر کپی برداری کنید کاربران متوجه میشوند و ممکن است شما را آنفالو کنند.

۴. وقتی که عکس یا ویدئوی جدیدی میگذارید سعی کنید بهترین نام را برای آن انتخاب کنید و توضیحات مختصر ، گویا و جذابی برای آن بنویسید.

۵. برای پست ارسالی خود حتما از هشتگ ها استفاده کنید.

۶. جواب کامنت های ارسالی فالوورهایتان را بدهید.

۷.زمان معینی برای ارسال پست های جدید تعیین کنید و در هر زمان پست جدید نگذارید.

بعضی زمانها در اینستاگرام برای گذاشتن پست جدید مناسب نیست مثلا بعد از ظهر ها ساعت ۱۲ یعضی از زمانهای مناسب

یکی نزدیک آخرشب و دیگری صبح زود مثلا ساعت ۷ اکثر کاربران شبکه های اجتماعی موبایل خود را شب ها و صبح بعد از بیدارشدن و سرکار رفتن یکبار چک می کنند.

البته شما میتوانید زمان های مناسب دیگری را هم پیدا کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۰
ravi 114

ده حقیقت جالب و خواندنی زندگی انیشتین


تا حالا فکر کردید که آلبرت انیشتین فیزیکدان معروف را چقدر می شناسید؟!نابغه گیج و پریشان خیالی که نظریه نسبیت عام و خاص را مطرح کرد و ثابت کرد.
آیا تا حالا میدونیتسد که آلبرت انیشتین هنگام تولدش دارای یک سر بزرگ بود تا حدی که مادرش فکر میکرد که اون ناقص الخلقه به دنیا اومده؟!آیا میدونستید که آلبرت قبل از اینکه ازدواج کنه دارای یک بچه مرموز! بود؟!
برای اینکه بخواهید حقایق مبهم بیشتری از زندگی آلبرت انیشتین
 را بدونید نوشتار زیر را بخونید:



1- آلبرت انیشتین یک کودک چاق با یک سر بزرگ بود.

موقعی که مادر آلبرت – Pauline Einstein- او را به دنیا آورد،سر او آنقدر بزرگ و بدشکل بود که مادرش فکر می کرد که او ناقص الخلقه به دنیا آمده است!
به دلیل اینکه پشت سر آلبرت خیلی بزرگ به نظر می رشید خانواده اش در ابتدا او را یک موجود شگفت آور تصور می کردند.به هر حال پزشک توانست خانواده آلبرت را متقاعد کند که مشکل خاصی نیست.البته نگرانی خانواده آلبرت بی دلیل هم نبود زیرا در هنگام تولد او موجودی شبیه یک هیولا بود؛هرچند با گذشت زمان سرش به وضعیت نرمال برگشت.
جالب است بدانید که موقعی که مادر بزرگ آلبرت او را برای اولین بار دید بصورت مدام زیر لب جمله"بیش از حد چاق است" را تکرار می کرد!
به هر حال بر خلاف تمام ترسها و اضطرابها آلبرت به حالت نرمال بزرگ شد به جز اینکه کمی بیش از حد او آرام به نظر می رسید! 
2-آلبرت انیشتین بعنوان یک بچه مشکل صحبت کردن داشت(لکنت زبان)
آلبرت در زمان کودکی اش به ندرت صحبت می کرد و موقعی هم که صحبت می کرد خیلی آرام بود!
در واقع او ابتدا همه جملات را در ذهنش می سنجید(و یا آنها را زیر لب تکرار میکرد)و تا موقعی که به درستی آنها مطمئن نمی شد آنها را به زبان نمی آورد.بر طبق گزارشات آلبرت این حالات را تا 9 سالگی داشت و پدر و مادر آلبرت از اینکه او عقب افتاده باشد می ترسیدند. 
حکایت جالب زیر توسط مورخ علم- Otto Neugebauer- از زندگی آلبرت نقل شده است:
چون که آلبرت لکنت زبان داشت پدر و مادر او خیلی نگرانش بودند.سرانجام یک شب سر میز شام آلبرت سکوت را شکست و گفت:"سوپ خیلی داغ است"
پدر و مادر آلبرت که خیلی تسکین یافته بودند گفتند که چرا تابحال او یک کلام حرف نزده بود و آلبرت جواب داد:"چون تابحال همه چیز خوب خوده است!"
Thomas sowell در کتابش نوشته است که علارقم آلبرت صحبت کردن تعداد زیادی از مردم باهوش و نابغه نسبتاً دیر در زمان کودکی پیشرفت کرده اند.او این شرایط را "Einstein syndrome"
(علائم ناخوشی آلبرت) نامید. 
3- نخستین جرقه های علاقه آلبرت به علم و بخصوص فیزیک از توجه به یک قطب نما گرفته شد.
موقعی که آلبرت در سن 5سالگی در وضعیت بیماری روی تخت خواب در حال استراحت بود پدرش یک وسیله کوچک جذاب و ساده جیبی را به او نشان داد که باعث علاقه او به علم شد و آن یک قطب نما بود.
آنچه که آلبرت5 ساله را به این وسیله کوچک علاقه مند کرد این بود در هر حالتی که قطب نما به چرخش در می آمد عقربه(سوزن)آن همیشه در یک مسیر مشابه بود.او فکر میکرد که یک مقدار نیرو در یک فضای خالی فرضی که روی سوزن قطب نما اثر میکند باید وجود داشته باشد! 

4- آلبرت انیشتین در امتحان ورودی دانشگاه رد شد
در سال 1895 در سن 17 سالگی آلبرت برای ورود به مدرسه Swiss Federal Polytechnical یا ETH در خواست کرد.آلبرت ریاضیات و شاخه های فنی امتحان ورودی را پاس کرد اما در بقیه درسها مثل تاریخ،زبان،جغرافی و... رد شد!آلبرت مجبور شد به مدرسه فنی و حرفه ای برود هر چند سال بعد در این کالج پذیرفته شد. 
5- آلبرت انیشتین یک بچه نامشروع داشت!
در دهه 1980 نامه های خصوصی آلبرت مورد خاصی از زندگی نابغه فیزیک را آشکار کرد.او یک دختر نامشروع از Mileya Maric که یکی از شاگردانش بود، داشت.(البته بعدا آلبرت با میلیا ازدواج کرد)
در اواخر ژانویه سال 1902، و یک سال قبل از ازدواجشان میلیا دختری به اسم Lieserl بدنیا آورد که آلبرت این دختر را هرگز ندید و سرنوشتش ناشناس باقی ماند.
البته در نامه های بدست امده از آلبرت به اسم Lieserl اشاره شده است؛دختری که طی یک فرایند سخت زایمان به دنیا آمد ولی اسم رسمی و واقعی این دختر هنوز نامعلوم باقی مانده است و حتی سرنوشت این دختر هم تاکنون نامعلوم بوده است!
Michele Zackheim در کتابش به نام"دختر انیشتین" نتیجه گرفته است که Lieserl روزهای ابتدائی عمر این دختر دارای مشکلات حاد جسمی بوده است تا جائی که آلبرت متقاعد شده بود که او (دخترش)جان خود را از دست داده است ولی بعداً با مطالعه نامه هائی که گفته شد، دریافت که در سپتامبر 1903 میلیا این دختر را بعنوان فرزند خوانده به دیگری سپرده است!
در یک نامه از آلبرت به میلیا در 19 سپتامبر 1903 نام Lieserl برای آخرین بار ذکر شد و از آن موقع تاکنون هیچ کس از این دختر هیچ چیز نمی داند. 
6- آلبرت انیشتین از همسر اولش بیزار شد ولی به او پیشنهاد یک قرارداد عجیب را داد!
بعد از اینکه آلبرت با میلیا ازدواج کرد آنها صاحب دو فرزند پسر به نامها Hans و Eduard شدند.
موفقیت های آکادمیک آلبرت و مسافرتهای جهانی او باعث کم ارزش شدن همسرش در نظر او شد و برای مدتی آلبرت و همسرش سعی کردند مشکلاتشان را حل کنند و حتی آلبرت پیشنهاد یک قرارداد عجیب را به میلیا داد.
این قرارداد عجیب بین این دو زن و شوهر دارای مفادی بود که آلبرت فقط به شرط قبول آنها از طرف همسرش حاضر به ادامه زندگی با او بود،قراردادی که اتفاقا به امضای همسرش رسید هر چند آلبرت در نهایت از او جدا شد...


و اما این شرایط عبارت بودند از:
الف:شما(آلبرت)مطمئن خواهید شد که:
1- لباس و رخت های شستنی تان در شرایط خوبی نگهداری خواهد شد
2- سه وعده غذائی را بطور منظم در اتاقتان دریافت خواهید کرد
3- اتاق خواب و مطالعه تان تمیز خواهد بود و مخصوصا میزتان که فقط برای استفاده شما(آلبرت)است. 
ب: من هم از همه ارتباط شخصی با شما دست خواهم کشید تا موقعی که تنها به دلایل اجتماعی اجتناب ناپذیر باشد 
ج:در صورتی که شما درخواست کردید من حتی از صحبت کردن با شما خودداری خواهم کرد! 
*میلیا(همسر آلبرت)همه این شرایط را قبول کرد!
آلبرت برای همسرش دوباره نوشت تا مطمئن باشد که او همه مفاد را اجرا خواهد کرد و آلبرت هم بعنوان مثال متعهد شد که:
من(آلبرت)به تو اطمینان میدهم که در مورد رفتار درست یک زن به تو به عنوان یک زن غریبه (و نه همسر!!!)رفتار خواهم کرد. 
7- آلبرت انیشتین با پسر بزرگش سازگار نبود

بعد از طلاق،رابطه آلبرت با پسر بزرگش- Hans- بد شد.دلیل اصلی این امر مخالفت پسر بزرگ آلبرت با پدرش در مورد جدائی از مادرش بود.این اختلافات موقعی فزونی یافت که هنس خواست با دختری بزرگتر از خودش که اتفاقاً از نظر ظاهری زیاد هم جذاب نبود ازدواج کند.آلبرت با ازدواج پسرش با این دختر که Frieda Knecht نام داشت شدیداً مخالف بود.در هر صورت هنس با این دختر در سن 23 سالگی ازدواج کرد و همین امر باعث جدائی پسر و پدر از همدیگر شد و Hans به ایالات متحده مهاجرت کرد و در نهایت موفق شد مدرک پرفسوری مهندسی هیدرولیک خود را از دانشگاه UC Berkeley دریافت کند.
حتی در ایالات متحده هم پدر و پسر از همدیگر جدا بودند و در نهایت موقعی که آلبرت از دنیا رفت ارث کمی را برای هنس به جا گذاشت. 

8- آلبرت انیشتین مرد زنها بود!

بعد از اینکه آلبرت از میلیا جدا شد،بلافاصله با دختر یکی از اقوام نزدیک خود به اسم Elsa Lowenthal ازدواج کرد.البته در ابتدا آلبرت قصد داشت با دختر Elsa که حاصل ازدواج اول "السا" بود و 18 سال از آلبرت کوچکتر بود ازدواج کند که Elsa با این امر شدیدا مخالفت کرد؛به هر حال نهایتا آلبرت با "السا" ازدواج کرد.
بر خلاف "میلیا" نگرانی اصلی "السا" این بود که از شوهر مشهورش نگهداری کند!!
در یک سری از نامه ها که توسط دانشگاه Hebrew در Jerusalem منتشر شد، ذکر شده است که آلبرت انیشتین با 6 زن که اوقات خود را با آنها گذرانده بود! در نهایت با "السا" ازدواج کرد. 
9- آلبرت انیشتین،صلح طلب جنگ!، به FDR اصرار کرد که بمب اتمی را بسازد!

در سال 1939 Leo Szilard فیزیکدان پس از اطلاع از شورش نازی های آلمان آلبرت را متقاعد کرد که با نوشتن نامه ای به
Franklin Delano Roosvelt(FDR او را نسبت به نازی های آلمان هشدار دهد و اینکه نازی های در حال پیشرفت دادن به بمب های اتمی خود هستند و به آمریکا هم اصرار کرد که بمب های اتمی خود را گسترش دهد.
نامه Szilard و آلبرت اغلب بعنوان یکی از دلایلی ذکر می شود که پروژه مرموز منهتن به منظور پیشرفت پروژه بمبهای اتمی آمریکا توسط روزولت شروع بکار کرد.
اگر چه بعدا آشکار شد که بمباران کردن Pearl Harbor در سال 1941 شاید بیشتر موثر واقع شد تا نامه ای که آلبرت به منظور تحریک دولت وقت آمریکا برای گسترش بمبهای اتمی خود بکار برد.
جالب است بدانید ارتش آمریکا به هیچ عنوان از آلبرت انیشتین برای کمک به این پروژه دعوت نکرد هرچند آلبرت انیشتین بسیار باهوش بود ولی ارتش عقیده داشت که آلبرت یک ریسک امنیتی برای این پروژه است! 

10- قصه مغز آلبرت انیشتین:
بعد از مرگ آلبرت در سال 1955، مغز آلبرت بدون اجازه از خانواده اش توسط Thomas Stoltz Harvey بیرون آورده شد."هاروی" مغز آلبرت را به خانه اش برد و آنرا داخل یک ظرف شیشه ای دهان گشاد نگهداری کرد، هر چند او بعد بدلیل انجام این کار از محل کارش که مخصوص تشریح اجساد بود اخراج شد.

چند سال بعد،"هاروی" از Hans پسر بزرگ آلبرت برای مطالعه و بررسی مغز پدرش اجازه گرفت و تکه هائی از مغز آلبرت را برای دانشمندان مختلف در سرتاسر دنیا فرستاد.یکی از این دانشمندان به نام Marian Diamond بود که در دانشگاه UC Berkeley بود و او با مطالعه قسمتی از مغز آلبرت متوجه شد که او در مقایسه با یک شخص نرمال، بطور قابل توجهی سلولهائی از مغزش که مسئول ترکیب کردن و مرتب کردن اطلاعات هست وجود دارد.
در مطالعه ای دیگر، Sandra Witelson از دانشگاه MC Master فهمید که مغز آلبرت دارای کمبود یک چین خاصی از مغزش است که شکاف Sylyian نامیده می شود.
"ویتلسون" مشاهده کرد که این استخوان بندی غیر معمول اجازه می دهد به اعصابها در مغز آلبرت که بهتر با دیگران رابطه برقرار کند.
نتایج مطالعه دیگری نشان می داد که مغز آلبرت آن آویختگی جداری زیرین که اغلب درگیر توانائیهای ریاضیات هست را بزرگتر از انسانهای معمولی دارا بود...

منبع :
http://teenfa780.blogfa.com/post/57
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۵۹
ravi 114

هفت سین مرتضی پاشایی


http://s6.picofile.com/file/8177214942/image_3f2d465a6d21ea52454807040ce7a071ff6be9580d24483ce20047c55010350e_V.jpg

داداش مرتضی دلم برات خیلی تنگ شده.... کاش امسالم بودی و مث پارسال برامون آهنگ عید میخوندی.... واقعا جات خالیه.... این صدا نباید میرفت زیر خاک... اما مهم اینه که اسطوره شدی... من اگه یه شب آهنگاتو گوش ندم خوابم نمیبره... آروم بخواب داداشی... خیلی مردی...

راستی...




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۵۰
ravi 114

دانلود روزنامه ی کسب و کار 31 فروردین


کلیک کنید برای دانلود

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۲۴
ravi 114

عناوین روزنامه های ورزشی 31 فروردین


تیتر یک روزنامه های ورزشی 31 فروردین


خبرهای مهم ورزشی 31 فروردین


حواشی ورزش 31 فروردین


دانلود روزنامه های ورزشی


روزنامه گل ، نود ، پیروزی ، استقلال جوان و ..




خبرهای صبح ایران

عناوین اخبار روزنامه پیروزی در روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ :
عناوین اخبار روزنامه خبر ورزشى در روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ :
عناوین اخبار روزنامه شوت در روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ :
عناوین اخبار روزنامه گل در روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ :
عناوین اخبار روزنامه هدف در روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ :


دانلود روزنامه ی ایران ورزشی

عناوین اخبار روزنامه ایران ورزشی در روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ :  از بهرام خان بعید است ؛سیاسی: استعفا نمی‌دهم، برکنارم کنند! ؛سیاسی:استعفا دادم اما هنوز مدیرعاملم! ؛محرومیت کرار از ابتدای فصل پانزدهم یا شانزدهم؟! ؛خبر و مصاحبه ؛از بهرام خان بعید است ؛


دانلود روزنامه ی ابرار ورزشی

عناوین اخبار روزنامه ابرار ورزشى در روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ :
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۰۶
ravi 114

دانلود روزنامه ی خراسان 31 فروردین


تیتر یک روزنامه ی خراسان 31 فروردین


عناوین روزنامه ی خراسان 31 فروردین



عناوین اخبار روزنامه خراسان در روز دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ :


لینک دانلود روزنامه به صورت pdf رایگان



دانلود کنید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۰۱
ravi 114

دانلود قسمت 24 سریال در حاشیه


عکس در حاشیه


پخش : شبکه سه

کارگردان : مهران مدیری

سال تولید : ۱۳۹۳

موضوع : کمدی



 

دانلود در حاشیه, دانلود در حاشیه 24, دانلود در حاشیه بیست و چهارم, دانلود سریال در حاشیه قسمت 24, دانلود سریال در حاشیه قسمت23 بیست و چهارم, دانلود سریال در حاشیه قسمت 24 پشت صحنه به صورت جدا, دانلود سریال در حاشیه قسمت بیست و چهارم, دانلود فسمت در حاشیه 24, دانلود قسمت 24بیست و چهارم سریال در حاشیه, دانلود قسمت 24در حاشیه, دانلود قسمت 24سریال در حاشیه, دانلود قسمت 24 سریال در حاشیه + پشت صحنه, دانلود قسمت بیست و سوم 23 سریال در حاشیه, دانلود قسمت بیست و چهارم سریال در حاشیه, دانلود پشت صحنه قسمت 24 ذر حاشیه جدا گانه, دانلود پشت صحنه قسمت 24 سریال در حاشیه, در حاشیه 24, قسمت 24 سریال در حاشیه, قسمت بیست و چهارم سریال در حاشیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۳۱
ravi 114

دانلود قسمت 7 سریال میکائیل


قسمت 7 سریال میکائیل


دانلود سریال میکائیل قسمت هفتم


عکس سریال میکائیل


سریال میکائیل کاری از سیروس مقدم

شنبه تا چهارشنبه ساعت 22 از شبکه ی یک سیما


لینک دانلود کلیک کنید

اولین سایتی هستم که لینک دانلود قسمت 7 رو قرار دادم ساعت 23


پخش : شبکه یک سیما

کارگردان : سیروس مقدم

ژانر : پلیسی

سال تولید : ۱۳۹۳

محصول : ایران

بازیگران : کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی‌، کامران تفتی‌، کاوه سماک باشی‌، مجید واشقانی‌، متین ستوده‌، مجید مشیری‌، امیر حمیدزاده‌، مریم خدارحمی، علیرضا‌ خمسه و پرویز پورحسینی

خلاصه داستان : رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل‌، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است‌، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر‌، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم‌، دل به دریا می‌زند و…

لهام غفوری با اعلام این خبر به صبا، گفت: امروز با حضور محمد احسانی مدیر شبکه اول سیما و رحمان سیفی آزاد مدیر مجموعه‌های تلویزیونی، سکانس‌‌های پایانی «میکائیل» در لوکیشن پارک تصویربرداری خواهد شد و گروه تولید با ضبط چند سکانس‌ عمومی در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه، روز شنبه به تهران بر می‌گردند.

غفوری افزود: «میکائیل» جزء سریال‌های‌ پر لوکیشن به حساب می‌آید و ما در حدود ۱۰۰ لوکیشن اصلی تصویربرداری داشتیم. البته این تعداد لوکیشن به‌غیر از لوکیشن‌های عمومی مثل خیابان است. از لوکیشن‌های مهم و جذاب این سریال می‌توانم به جزیره هنگام، جنگل حرا، کارگاه لنج‌سازی، پیست موتورسواری و چندین لوکیشن دیگر در جزیره قشم، اشاره کنم.


وی درباره بازیگران این مجموعه تلویزیونی، گفت: بازی علیرضا خمسه که نقش آقاخان را بازی می‌کند، روز دوشنبه به پایان رسید، همچنین همه بازیگران اصلی «میکائیل» از تهران به قشم آمدند و بازیگر بومی نداشتیم. البته در چند سکانس ما از چند هنرور بومی استفاده کردیم.

تهیه‌کننده مجموعه‌های پایتخت اضافه کرد: علی‌رغم خبرهایی که پیش از این درباره پخش «میکائیل» در ایام عید نوروز در خبرگزاری‌ها منعکس شد، تا این لحظه هیچ اطلاعی از زمان پخش این سریال ندارم و از شبکه ۱ نیز در این‌باره با من هیچ صحبتی نشده است.

تهیه‌کننده سریال «چک برگشتی» در ادامه، گفت: هنوز تعداد قسمت‌های این سریال مشخص نشده است اما به احتمال زیاد تعداد قسمت‌های «میکائیل» بین ۱۸ تا ۲۰ قسمت خواهد بود و مدت زمان نمایش آن نیز ۴۵ دقیقه خواهد بود.

الهام غفوری در پایان یادآور شد: درباره صداگذاری و موسیقی این سریال هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و من منتظرم بعد از پایان تصویربرداری به این موضوع بپردازیم.

سریال «میکائیل» که مضمونی پلیسی دارد به قلم سعید نعمت اله به نگارش درآمده است و با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه اول سیما تولید می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال تلویزیون آمده: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سخت کوش و پر تلاش است برای استقرار نظم و آرامش بیشتر عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم دل به دریا می‌زند و …

کامبیز دیرباز در نقش میکائیل، بهنوش طباطبایی در نقش یاس، کامران تفتی در نقش رشید، متین ستوده در نقش مهری، مجید واشقانی در نقش افسر پلیس، علی دهکردی در نقش رییس کلانتری، کاوه سماک‌باشی در نقش افسر پلیس ، مهدی صبایی (برادر یاس)، علی صالحی (غلام)، مریم خدارحمی، مجید سعیدی، حسین توشه، امیر حمیدزاده و با حضور علیرضا خمسه (در نقش آقاخان) و پرویز پورحسینی در نقش عبداله از بازیگران این سریال پلیسی به شمار می‌آیند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۹
ravi 114

عروسی 3 خواهر شبیه به هم همزمان


عروسی همزمان سه خواهر شبیه به هم +عکس

سه خواهر که همزمان به دنیا آمده‌اند و بسیار شبیه به یکدیگرند

 درست در یک روز و یک زمان ازدواج کردند.

به گزارش وبلاگ جدیدترین ها، این خواهران سه قلو که رافائلا، روچل و تاجیان باینی نام دارند علاوه بر آنکه چهره‌های همسانی دارند، سلایقشان نیز یکسان است.



خواهران ۲۹ ساله باینی اهل پاسوفوندا در جنوب برزیلند و در مراسم ازدواج خود از یک مدل لباس عروس، مو و آرایش نیز استفاده کردند 


بند یک اساس نامه ی وبلاگ چی چی میگه ؟؟؟!!!!

میگه کل بازدیدکننده های اینترنت واس ماس ...

نظراتشون هم ماس ماس...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۳۲
ravi 114
نیکی کریمی در خودروی قلعه‌نویی

نیکی کریمی + امیر قلعه نویی



عکس جذاب و دیدنی نیکی کریمی و قلعه نویی


نیکی کریمی داخل خودروی امیرقلعه نویی + عکس



نیکی کریمی در خودروی قلعه‌نویی! +عکس

وبلاگ جدیدترین ها :

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینمای ایران که پروژه ای ویدئویی با عنوان روزی روزگاری فوتبال را کلید زده بود، به دلیل نبود بازار سودمند این کار را رها کرد.

عکاس این مجموعه تصاویری پرشمار از مصاحبه های نیکی کریمی با ستاره های فوتبال و عکس های پشت صحنه مستندها را روی صفحه شخصی خود منتشر کرده که تعدادی از آنها را با هم تماشا می‌ کنیم.


نیکی کریمی در خودروی قلعه‌نویی! +عکس

نیکی کریمی در خودروی قلعه‌نویی! +عکس


نیکی کریمی در خودروی قلعه‌نویی! +عکس

نیکی کریمی در خودروی قلعه‌نویی! +عکس

نظرات شما باعث میشه مطالب جذاب تر و جدیدتری در وبلاگ جدیدترین ها ثبت بشه





عکس های عوامل سریال پایتخت 4 در چین کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۱۱
ravi 114