جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

دانلود آهنگ سینا سرلک یار منی

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۰۴ ب.ظ

اگه دوست دارید آهنگ جذاب و شنیدنی سینا سرلک عزیز را بشنوید با ما همراه باشید ٬ شما را شگفت زده میکنیم 

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک یار منی

 سینا سرلک و یک آهنگ فوق العاده دیگر در سایت دی موزیک ٬ هم اکنون با کیفیت اصلی آهنگ یار منی را آنلاین گوش کنید و در نهایت با کیفت عالی دانلود کنید.

شعر : سینا سرلک ، اشکان حیدری  ترانه سرا : سینا سرلک و اشکان حیدری

Download Best Song • Sina Sarlak • Called •   Yare Mani • Text & The Best Quality In DayMusic

عکس دانلود آهنگ سینا سرلک یار منی

 

متن آهنگ یار منی سینا سرلک

دل به تو دادم به تو ای ساحلِ آرامِ من

پُر شده از عشقِ تو قلبم همه ی جانِ من

وای از این قلبِ گره خورده به رویایِ تو

تو چه داری که نشینم تا ابد پایِ تو

عاشقم و با تو ، حسِ خوشی دارم

◦◖♬🎤◆♩✿♥✿♩◆🎤♬◗◦

بی تو زمین گیرم ، با تو نفس دارم

عاشقم و با تو ، حسِ خوشی دارم

بی تو زمین گیرم ، با تو نفس دارم

یارِ منی یارِ منی ، عشقِ پنهانِ منی

من ندانم که چرا دردی و درمانِ منی

یارِ منی یارِ منی ، عشقِ پنهانِ منی

◦◖♬🎤◆♩✿♥✿♩◆🎤♬◗◦

            عکس دانلود آهنگ سینا سرلک یار منی

من ندانم که چرا دردی و درمانِ منی

عشقِ منو دلبرِ من ، تو بمان در برِ من

عاشقم کردی و اما نشود باورِ من

عاشقم و با تو ، حسِ خوشی دارم

بی تو زمین گیرم ، با تو نفس دارم

جانم به فدای چشمانِ سیاهت

◦◖♬🎤◆♩✿♥✿♩◆🎤♬◗◦

این دل قربانیِ ابرویِ کمانت

ای عمرم ای جانم ، من جز تو که دارم

با رفتنِ تو رفت همه صبر و قرارم

یارِ منی یارِ منی ، عشقِ پنهانِ منی

من ندانم که چرا دردی و درمانِ منی

یارِ منی یارِ منی ، عشقِ پنهانِ منی

◦◖♬🎤◆♩✿♥✿♩◆🎤♬◗◦

من ندانم که چرا دردی و درمانِ منی

یارِ منی یارِ منی ، عشقِ پنهانِ منی

یارِ منی یارِ منی ، ای یار …

یارِ منی یارِ منی ، عشقِ پنهانِ منی

من ندانم که چرا دردی و درمانِ منی

یارِ منی یارِ منی ، عشقِ پنهانِ منی

من ندانم که چرا دردی و درمانِ منی

 

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک یار منی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۱
ravi 114

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی