جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

تنوع بی نظیر لوازم جانبی موبایل با پیشنهاد های ویژه روزانه ...

فروشگاه لوازم جانبی همراه پلاس که به تازگی فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل، تبلت و کامپیوتر اغاز کرده . با همه گیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند بازار بزرگی از لوازم جانبی موبایل در دنیا ایجاد شده که با ایده های جدید و بی نظیر است و با لوازم جانبی با تنوع بی نظیر سعی در برطرف کردن نیاز کاربران دارد. امیدواریم بتوانیم سهمی کوچک در دنیای آرام و لذت های شما داشته باشیم ...

برای ورود به دنیایی بیکران از لوازم میتوانید  از آدرس زیر استفاده کنید .......

پیشنهاد امروز ما برای شما =  هدست واقعیت مجازی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۷
ravi 114

راهنمای استفاده و خرید بهترین ریمل / بکار بردن وسایل آرایشی مخصوصا ریمل نیازمند تبهر و مهارت کافی می باشد، تا آن را به بهترین نحو انجام دهد. اگر در آرایش با ریمل اشتباه کنید می‌تواند شما را شبیه دلقکی کرده که از سیرک فرار کرده‌اید! در این مطلب  نکاتی را درباره استفاده و خرید بهترین ریملخواهیم نوشت، که می‌توانید با کمک آن بهترین ریمل خود را انتخاب و از آن استفاده کنید.

پس از خرید یا سفارش ریمل مناسب، مراحل زیر را برای آرایش مژه ها باید به ترتیب انجام داده شود.

– با کمک فرمژه به مژه های خود حالت بدهید وآنها را برای ریمل زدن آماده کنید. قسمت های میانی مژه وکناره های آنها را حتما مدنظر قرار بدهید.

– فرمژه را از مواد ریمل های قبلی برجای مانده روی آن کاملا پاک کنید. چراکه این کار باعث می شود ریمل به خوبی روی مژه ها ماندگاری داشته باشد. اگر مژه های شما تمیز نباشند برس ریمل به خوبی آنها را پوشش نخواهد داد.

– ابتدا از ریشه مژه ها شروع به ریمل زدن کنید و به حالت زیگزاگ برس ریمل را حرکت دهید. این کار مژه ها را از هم جدا خواهد کرد. وقتی از ریشه برس ریمل به صورت زیگزاگ حرکت داده شود، مواد ریمل روی خط مژه ها باقی مانده و اینکار باعث پرحجم تر شدن مژه ها خواهد شد.

راهنمای استفاده و خرید بهترین ریمل

راهنمای استفاده و خرید بهترین ریمل

– پس از اینکه ریمل زدن شما تمام شد, آنها را قبل از اینکه ریمل خشک شود شانه بزنید تا از چسبیده شدن مژه ها به هم جلوگیری شود.

– یکی از روشهای مناسب, استفاده از ریمل های مختلف می باشد. اول از بهترین ریمل بلند کننده مژه به عنوان لایه اول استفاده کنید، بعد از اینکه که خشک شد از ریمل حجم دهنده روی لایه اول استفاده کنید.

– معمولا ریمل رنگ مشکی برای همه خانم ها کاربرد دارد. افراد  بلوند با پوست های روشن می توانند از ریمل  رنگ قهوه ای استفاده کنند. ریمل مشکی برای مهمانی های شبانه جلوه زیادی دارد. افرادیکه چشم قهوه ای دارند با ریمل بنفش به چشمان خود جلوه بیشتری خواهند داد. افراد چشم آبی باید ریمل با رنگهای آبی, شرابی و قرمز گوجه ای انتخاب کنند.

– ریمل زدن به مژه های بالا, جلوه ای متفاوت به چشمان خواهد داد، ولی اگر می خواهید مژه ها بزرگتر به نظر برسند, باید روی مژه های پایین هم کار از ریمل استفاده کنید. بهتر است از یک دستمال برای جلوگیری از جمع شدن مواد ریمل روی مژه ها استفاده شود.

– تا پنج دقیقه بعد از اینکه ریمل زدن پایان یافت پلک نزنید تا ریمل خشک شودبدین صورت مژه ها به هم نمی چسبند و مواد روی آنها انباشته نمیشود.

– در شروع آرایش هرگز از ریمل به عنوان اولین وسیله آرایش خود استفاده نکنید. بهتر است از ریمل در آخر آرایش استفاده شود.

– اگر می خواهید مژه‌های برجسته تری داشته باشید بعد از خشک شدن ریمل به لب ‌های بیرونی کمی بیشتر ریمل بزنید. با اینکار مژه‌های برجسته تری خواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۴
ravi 114

راهنمای خرید و انتخاب عینک آفتابی زنانه و مردانه

راهنمای خرید و انتخاب عینک آفتابی زنانه و مردانه : در این مقاله قصد داریم به صورت کامل در مورد راهنمای خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه صحبت کنیم . عینک آفتابی علاوه بر جذابیت ظاهری که برای افراد مختلف ایجاد میکند، مانع تابش مستقیم نور آفتاب شده و اشعه های مضر را جذب میکند.

عینک های مختلف آفتابی که در بازار وجود دارد در طرح های زنانه و مردانه ارائه می شود، و دارای مدل های مختلف و همچنین مارکهای مختلفی مانند عینک آفتابی ریبن، عینک آفتابی لوییس ویتون، عینک آفتابی پرادا و… می باشد.

شماره برخی از عینک‌های آفتابی ارزان قیمت، ۵/۰ تا ۷۵/۰ آستیگمات می باشد، و استفاده طولانی مدت از این مدل عینک ها باعث صدمه به چشم می شود.

راهنمای خرید و انتخاب عینک آفتابی زنانه و مردانه

اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) دارای سه نوع طول موج uva ،uvb و uvc می باشد، که اشعه uvc در لایه ازن جذب شده و به زمین نمی رسد و آن طول موجی که برای چشم مضر است uvb است که موجب سوختگی پوست و اثرات مضر روی چشم می شود. طول موج اشعه uva بیشتر توسط عدسی چشم جذب میگردد و موردی  برای ضرر به چشم ندارد.

اما اشعه ای که باید چشم را از آن مصون نگه داشت uvb می باشد. استفاده از عینک‌ آفتابی به عنوان یک ضرورت و حفظ سلامت چشم‌ها بیان شده. محافظت چشم در مقابل نور شدید آفتاب و اشعه فرابنفش مضر موجود در آن بسیار مهم است. بکاربردن عینک آفتابی مناسب در زمانیکه  که نور آفتاب شدید باشد، باعث بهتر شدن دید و پیشگیری از صدمه به عدسی و شبکیه چشم میگردد.

راهنمای خرید و انتخاب عینک آفتابی زنانه و مردانه

راهنمای خرید و انتخاب عینک آفتابی زنانه و مردانه

راهنمای خرید و انتخاب عینک آفتابی زنانه و مردانه

نحوه تشخیص کیفیت استاندارد مناسب با بهترین عینک آفتابی:

در عدسی عینک‌ های بی کیفیت یا ارزان ماده ای به نام (Triace tate) به کار برده شده است، که فقط ۴۰ درصد ازUV را جذب می نماید و برای چشم بسیار مضر است. در نتیجه برای شناخت عینک‌های استاندارد، استفاده از دستگاه UV متر مناسب است که اغلب در عینک فروشی های معتبر وجود دارد.

بدون دستگاه یووی متر،تشخیص استاندارد بودن کیفیت عینک‌ آفتابی حتی برای چشم پزشکان نیز سخت و غیرممکن است. این دستگاه باید UV عینک را از ۹۸‌درصد به بالا نشان دهد.

راهنمای خرید و انتخاب عینک آفتابی زنانه و مردانه

توصیه های لازم در مورد خرید و سفارش و بکار بردن عینک آفتابی:

۱: زمانی که در حال حمام آفتاب گرفتن و کوهنوردی در ارتفاعات و یا اسکی کردن هستید باید حتماً از عینک آفتابی استفاده نمایید. برای اینگونه محیط ها عینک‌هایی مناسبند  که فقط ۱۲ ـ ۸ درصد نور را از خود عبور دهند.

۲: عینک آفتابی رنگی متمایل به سبز و قهوه ای به دلیل مختل کردن طیف رنگ مضر است. ولی برای زمانیکه که میخواهید به مدت طولانی رانندگی کنید، توصیه می ‌شود از عینک آفتابی قهوه ای استفاده نمایید، بدلیل اینکه این نوع عینکها نور آبی آسمان را کاهش داده و میزان بینایی را افزایش میدهند، اما برای مصارف روزانه توصیه به استفاده از این رنگ نمیگردد.

۳: برای رانندگی توصیه می‌شود که از عینکهای آفتابی با شیشه رنگ سبز استفاده نکنید بدلیل اینکه در تشخیص نور قرمز و زرد اختلال ایجاد میکند و از این نظر مناسب نیست. به عنوان یک نکته مهم بهترین رنگ برای عینک آفتابی در وهله اول خاکستری و پس از آن رنگ قهوه ای می باشد.

۴: در میان جنس های مختلف شیشه عینک آفتابی پلی کربنات از همه مواد مقاوم تر می باشد.

۵: فریم عینک آفتابی باید بزرگ باشد تا محافظت کامل از چشم انجام شود.

۶: عینک آفتابی با کیفیت و استاندارد عینکی می باشد که اگر آن را در مقابل یک صفحه طرح دار تکان دهیم نباید صفحه موجدار تار و کج و معوج دیده شود.

۷: برای تشخیص میزان تیرگی شیشه عینک آفتابی، در یک اتاق با نور متوسط  با عینک آفتابی در آینه نگاه کنید اگر عینک آفتابی مناسب باشد نباید چشمان خود را مشاهده کنید.

۸:  کودکان و نوجوانانی که برای زمان های زیاد در زیر نور آفتاب در حال بازی هستند حتما باید از عینکهای مخصوص خودشان استفاده نمایند.

۹- اگر در محل کار خود با اشعه های شدید و طولانی مدت در تماس باشید، عینک آفتابی جوابگو شما نیست. لذا توصیه می‌شود عینکهای مخصوص استفاده نمایید.

۱۰- اگر عمل آب مروارید یا لیزیک یا لازک کرده اید، باید در مواجهه با آفتاب از عینکهای آفتابی مجاز استفاده کنید.

۱۱- برای کوهنوردی یا اسکی از عینکهای آفتابی با شیشه‌های رفلکس که دارای پوشش آینه ای هستند استفاده نمایید.

۱۲- برای خرید عینک آفتابی بهتر است از یک چشم پزشک کمک بگیرید و یا با اپتومتریست مشورت کنید. و جهت خرید آن به عینک فروشیهای معتبر مراجعه نمایید. با خرید یک عینک خوب به راحتی می‌توانید تا چند سال از آن استفاده کنید.

پیشنهاد میشود به جای قیمت بر کیفیت عینک متمرکز شوید. متخصصین عینک هایی را توصیه می نمایند که حداقل  دارای حفاظت UV-400 باشند تا همه طول موج‌های خطرناک را جذب کند.

از اینکه تا انتها همراه ما بودید سپاس گذاریم / منتظر نظرات و پیشنهادات شما سروران هستیم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۲
ravi 114