جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

دانلود آهنگ علیرضا روزگار دختر ترک

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱ ق.ظ

دانلود آهنگ علیرضا روزگار دختر ترک - عالی به معنای واقعی

آهنگ ویژه امروز موزیک علیرضا روزگار به نام دختر ترک است که با کیفیت اصلی از هیت موزیک دانلود نمایید!!

Download New Music – Alireza Roozegar – Dokhtare Tork – hitmusics

 مسئولیت ما در هیت موزیک انتشار آهنگ های جدید و آرشیو کامل تمام خواننده های مجاز می باشد ... !

مسئولیت شما عزیزان٬معرفی رسانه هیت موزیک به دوستان و عزیزان تان ...!!!

متن آهنگ علیرضا روزگار دختر ترک

رسانه هیت موزیک

♫♪   ♫♪ &&& ♫♪   ♫♪

دختر ترک دلمو بردی منم عاشقتم رک
با یه جاذبه ای که غیر طبیعی برد دلمو برد دختر ترک
یه نگاه بنداز به این دل که زدی و بردی

♫♪   ♫♪ &&& ♫♪   ♫♪
با یه زیرچشمی ببین چی به سرم آوردی دلمو بردی
بردی دل از باور من ای ترک غارتگر من
می بردی از ساغر من یکدم بشین در بر من دلبر

♫♪   ♫♪ &&& ♫♪   ♫♪
ای ترک غارتگر من دستی بکش بر سر من
جانم رسید بر لب من ای دلبر دیوانه من
بردی دل از باور من ای ترک غارتگر من

♫♪   ♫♪ &&& ♫♪   ♫♪
می بردی از ساغر من یکدم بشین در بر من دلبر
ای ترک غارتگر من دستی بکش بر سر من
جانم رسید بر لب من ای دلبر دیوانه من

♫♪   ♫♪ &&& ♫♪   ♫♪

hitmusics.ir

من مست و دیوانه گم کرده ام خانه
از من توقع کم کن ای هوشیار دیوانه
دستم بگیر جانم بردی تو ایمانم

♫♪   ♫♪ &&& ♫♪   ♫♪
من مست احساس توام دیوانه دیوانه
بردی دل از باور من ای ترک غارتگر من
می بردی از ساغر من یکدم بشین در بر من دلبر

♫♪   ♫♪ &&& ♫♪   ♫♪
ای ترک غارتگر من دستی بکش بر سر من
جانم رسید بر لب من ای دلبر دیوانه من
بردی دل از باور من ای ترک غارتگر من

♫♪   ♫♪ &&& ♫♪   ♫♪
می بردی از ساغر من یکدم بشین در بر من دلبر
ای ترک غارتگر من دستی بکش بر سر من
جانم رسید بر لب من ای دلبر دیوانه من

♫♪   ♫♪ &&& ♫♪   ♫♪

علیرضا روزگار دختر ترک


دانلود آهنگ علیرضا روزگار دختر ترک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۵
ravi 114

نظرات  (۳)

۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۱۸ فروشگاه آنلاین مهجام شیشه خرید آینه دکوراتیو

بورس آنلاین خرید آینه های دکوراتیو مهجام شیشه

نوشته هات عالیه حرف نداره

بسته بندی غذایی

سلام روز بخیر نوشته هات عالیه حرف نداره

به تازگی وبلاگم رو راه اندازی کردم که اگه علاقه ای دارید لطفا ی سر بزنید.

منتظرتون هستیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی