جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

فال روز 29 فروردین

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸ ب.ظ

فال روز 29 فروردین


فال شما بر اساس ماه تولد ...


فال روزانه | فال روز شنبه 29 فروردین 1394


وبلاگ جدیدترین ها تقدیم میکند :

فال روزانه | فال روز شنبه 29 فروردین 1394

جذاب ترین و مهم ترین اتفاقات پیش رویتان را در روز شنبه 29 فروردین 94 را در فال روزانه نمناک بخوانید.


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز شما می‌توانید یک کاه را به کوهی تبدیل کنید و خودداری کردن از این رفتار برایتان خیلی سخت است، برای اینکه امروز محدوده دیدتان کمی کوچک شده است. زندگی به این پیچیدگی که شما فکر می‌کنید نیست. اما بدون اینکه مانع تحقق پیدا کردن آروزهایتان بشود از تعداد آنها می کاهد. صحبت کردن در مورد شکستهایتان زمانی می‌تواند بهتان کمک کند که از افراد دیگر نخواهید مشکلات شما را حل کنند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز خیلی راحت رویاپردازی کرده یا توسط فردی که بهش اطمینان دارید به سمت رویاها و خیالات واهی کشیده می‌شوید. اگرچه این کار بهتان کمک می‌کند که دید مثبت تری در مورد خود داشته باشید، اما شما را از کارهای که باید امروز انجام دهید دور می‌کند. توجه کردن به جزئیات در ابتدا ممکن است برایتان مایه دلخوری و ناراحت کننده باشد. اما در هفته‌هایی که پیش رو دارید احتمالا تلاشی مضاعف لازم است.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نکرده و به  خودتان هم برسید. وقتی که خودتان کاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی کافی دارید که به دیگران هم محبت کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین تیر ماه

شاید شما دوست نداشته باشید بخشی از وقت خود را به پروژه ای خلاقانه اختصاص دهید، امروز شما به انجام دادن کارهای جالب ترغیب می شوید و  به سمت ورزشهای رقابتی تمایل بیشتری دارید. امروز روزی عالی برای شرکت کردن در فعالیتهای بدنی است، پس زودتر دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 شما امروز خیلی استرس دارید، چرا که به جز محیط امنی که برای خود برگزیده‌اید نمی‌توانید هیچ جای دیگری را قبول کنید. اما امروز روز آرامی نیست و رویاهای شما نیز نمی‌توانند استرس‌های بیرونی را ناپدید کنند. یکی از پیشنهادات خوبی که بهتان می‌دهیم این است که حساب بانکی خود را به دقت بررسی کنید، برای اینکه اگر دقت کافی نداشته باشید ممکن است زیادی پول خرج کنید. فکرتان را محدود کنید، یک هدف را را انتخاب کنید و به آرامی در جهت رسیدن به آن کار کنید تا در مسیر درست قرار بگیرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما امروز بالاترین میزان خلاقیت خود را دارید، اما قصد دارید مثل همیشه به جای اینکه خودتان اثری هنری خلق کنید برای دیدن آثار هنری به تماشای موزه بروید. از سخت تر کار کردن و ساختن بعضی از چیزها به تنهایی طفره نروید! شما می‌توانید با چشم عقل آن را ببینید. ولی زمانی که این موهبت را با اطرافیان‌تان در میان می‌گذارید احساس می‌کنید مسئولیت سنگینی بر روی دوشتان سنگینی می‌کند، مگر اینکه این منبع الهام از دل شما باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین مهر ماه

شما امروز اصلا نمی‌خواهید دیگران شما را به زحمت بیندازند، به خاطر اینکه به هیچ وجه دوست ندارید با مسائلی روبرو شوید که خارج از برنامه تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعیت با آرزوهای شما هماهنگ نباشد و نتوانید هرچه می‌خواهید داشته باشید. توجه کردن به مسائل احساسی افراد دیگر به خودتان نیز کمک می‌کند و لازم است بهتان یادآوری کنیم که باید به این احساسات از دید جدی تری رسیدگی کنید.
 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین آبان ماه

الان زمان این رسیده که افسار زندگی‌تان را خودتان به دست گرفته و خودتان امور را کنترل کنید، به خصوص اگر اخیرا تسلیم نظرات یک نفر دیگر شده باشید. حالا اوضاع برگشته و شما می‌توانید نقش یک آدم متنفذ و پرنفوذ را بازی کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با دلسوزی این کار را انجام دهید و نیازی به کمک فرد دیگری ندارید. اما خیلی مهم است که از حق خودتان دفاع کنید؛ اگر شما این کار را نکنید هیچ کس دیگری برایتان کاری نمی‌کند!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین آذر ماه

شما احساس می‌کنید اگر شخصی احساسات نامتعادلی داشته باشد این موضوع می‌تواند به زندگی شما هم رخنه کند. امکان دارد امروز شما به خاطر شرایطی ناراحت کننده به مرز ناامیدی برسید و حتی از شدت عصبانیت کاملاً از کوره در بروید. فراموش نکنید که عصبانیت و ناراحتی غیر قابل کنترل هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و حتی باعث خستگی بیش از حدتان و نارضایتی شما خواهد شد. فقط صبور بودن و قدرت درک داشتن راه شما را هموار خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین دی ماه

کار کردن داخل خانه شاید به نظر شما جالب نباشد و برایتان روز عالی را به همراه نداشته باشد، اما اگر یک بار پروژه ای را داخل خانه تمام کردید بسیار لذت خواهید برد و به خودتان افتخار می‌کنید! پس وقت را تلف نکنید، چراکه اگر کاری را به فردا موکول کنید انجام دادن آن کار سخت تر خواهد شد. اگر در مورد وظایفی که قبول کرده‌اید جدی عمل کنید، در حالیکه فردا برای تفریح خانه تان را ترک می‌کنید و می‌بینید که در دوره زمانی کوتاه مدت چه مقدار کار کرده‌اید خودتان هم شگفت زده خواهید شد!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال  امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.
 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز بسیار راحت می‌توانید برای آینده برنامه ریزی کنید اما اگر بخواهید دیگران را نیز درگیر کنید این کار دیگر زیاد آسان نیست. شاید شما در نظر داشته باشید که دوستان تان را نیز در این قضیه دخالت دهید اما این کار بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. به نظر می‌رسد فقط دیگران را دور هم جمع می‌کنید و به  جایی نمی‌رسید. پس عاقلانه ترین کار این است که شخصی را که از این جریان بی اطلاع است را ترک کرده و خود به تنهایی به پیش بروید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی