جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

جدیدترین ها

آهنگ ،سریال ، عکس ، فال ، مدل لباس ، پیامک ، اخبار روز و ... همه و همه درجدیدترین ها

فال روز یکشنبه 23 فروردین 1394

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

فال روز یکشنبه 23 فروردین 1394



فال روزانه | فال روز یکشنبه 23 فروردین 1394


وقایع مهم روز 23 فروردین نسبت به ماه تولد شما



فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما متن‌های پیچیده‌ای را از ذهن خودتان می‌نویسید، اما وفتی که این حوادث رمانتیک حقیقت پیدا می‌کنند، نگران خواهید شد. زمانی این اتفاق می‌افتد که علایق شما احساسات شخص دیگری را تغذیه می‌کنند و نشان دهنده ترسهای شما هستند. به جای اینکه سعی کنی این نوشته‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، آنها را با یک دوست سهیم شوید. این کار باعث می‌شود که نگرشهای منفی قبل از اینکه به سطحی بحرانی برسند از شما دور شوند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

مثل اینکه دیروز در گروهتان شما تنها فردی بودید که توانستید از عقایدتان دفاع کنید. وقتی که می‌بینیم افراد دیگر از عقاید خود مثل بقیه چیزهای بی اهمیت بی توجه رد می‌شوند، واقعاً ناراحت کننده است. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که برای ابراز وجود کردن تا موقعی که زمان مناسب فرا  برسد صبر کنید. حالا که ماه نشانه شما را ترک می‌گوید و وارد برج هم جوارتان یعنی عقرب می‌شود، وقت خوبی است که آنچه در ذهنتان می‌گذرد را مطرح کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما امروز آنقدر بر خود مسلط هستید که فکری را که در رابطه با عزیزی دارید قبول کرده و به خود بقبولانید که این مرحله در حال پایان است. اکنون زمان خوبی برای پیشرفت نیست، اما آنقدر زود هم نیست که پیش خود تصور کنید آنچه که از یک باور یا عادت قدیمی‌ایجاد شده است قابل تغییر نیست. قدرت تصور شما آنقدر قوی است که شما را قادر می‌سازد تا یک رویا و خیال را به واقعیت تبدیل کنید،‌حتی اگر چند روزی طول بکشد.
 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین تیر ماه

شما امروز می‌توانید کاملاً خلاق باشید، برای اینکه شما در حالی که با یک هدف معنوی والا ارتباط برقرار کرده‌اید، فکرتان نیز آزادتر شده است. این خلاقیت می‌تواند به صورت اظهاراتی هنرمندانه متجلی شود و شما می‌توانید به روشی در مورد خودتان صحبت کنید که به دیگران هم کمک کنید تا بتوانند سرشت واقعی خود را بشناسند. شما بدون اینکه خیلی تلاش کنید به واسطه نشان دادن خصوصیات واقعی خود به سادگی می‌توانید از استعدادهای خود استفاده کرده و در زندگی افرادی که دور و برتان هستند تأثیر مثبتی بگذارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

الان وقت حرکت کردن است! شما چند روز گذشته را به فکر کردن در مورد احساسات‌تان و کارهایی که پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیکار نشستن نیست. به جای اینکه در انتظار یک فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی که برای خودتان تعیین کرده بودید بردارید. رسیدن به اهدافتان نیازمند زمان است، پس وقت‌تان را تلف نکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین مهر ماه

عملگرا بودن امروز سراغ شما می‌اید با این حال شما می‌توانید آنقدر عملگرا باشید که بلند نظری خود را از دست بدهید. ممکن است زمانیکه بحرانی را در لحظه حال اداره می‌کنید موثر و کارآمد باشید اما نمی‌توانید آینده دور را ببینید. به جای  تلاش برای اینکه کنترل داشتن بر همه مسائل و اینکه بخواهید همه چیز را مدیریت کنید اجازه دهید دیگران نظرات خود را نیز بیان کنند تا در به تحقق رساندن برنامه بلندمدتی که دارید شما را یاری رسانند. در هفته آینده می‌توانید برای اهداف تان مجهز تر شوید.
 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین آبان ماه

 امروز ماه در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه دوستی‌ها قرار دارد و می‌تواند رابطه دوستانه زندگی تان را کامل‌تر کند. دوستانتان هم اکنون می‌خواهند رابطه صمیمی‌تری با شما برقرار کنند، اما وقتی شما با آنها مخالف باشید نمی‌توانید عقیده خود را به روشنی بیان کنید. پس حواس خود را جمع کنید، برای اینکه یک قضاوت نادرست می‌تواند یک رابطه عاشقانه را خراب کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز احساس می کنید که کارهایتان باقی مانده و زمانی برای انجام دادن آنها ندارید، بهتر است صبور باشید چرا که شما زمان کافی در اختیار خواهید داشت. معمولا فرد صبور و شکیبایی هستید و با برنامه ای که دارید حرکت می کنید اما احساساتی که امروز دارید می تواند شما را مجبور کند که بدون فکر قبلی دست به عملی بزنید. بزرگترین و بهترین توانایی شما این است که همه چیز را به شکل علت و معلول بررسی می کنید. شما زمان مناسب برای انجام دادن یک کار را خواهید یافت و این را بدانید که اگر زودتر از موعد دست بکار شوید، موقعیت و فرصت پیش آمده را از دست خواهید داد!
 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می‌گیرید. اما این درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد. مشکل این است که شما آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌‌‌‌های دیگران شکست می‌خورید. صبر کنید؛ اینکه آن چیزی که شما فکر می‌کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مهم نیست.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما اکنون در مورد مسائل مالی، به خصوص وقت‌هایی که برای خریدن چیزی که اصلاً بهش نیز ندارید وسوسه می‌شوید، نگرش‌های پخته و حساب شده‌ای دارید. پول زیادی خرج کردن برای خریدن اجناس لوکس و تجملی می‌تواند زندگی‌تان را زیر و زبر کند. حواستان باشد که پیشنهادات دیگران را نپذیرید، چراکه ممکن است آنها شما را تشویق به کارهای بی ملاحظه و بدون فکر کنند و باعث پشیمانی‌تان در آینده شوند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 23 فروردین 1394

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز می‌توانید در یک تیم ورزشی نقش یک توپ زن مصمم و با اراده را بازی کنید، مخصوصا اگر استاد کارهای گروهی باشید. حرفهای اخیرتان ممکن است دیگران را متعجب و شگفت زده کند یا حتی کسی را برنجاند و الان زمان این است که از بیان احساسات درونی تان بپرهیزید چرا که ممکن است به خودتان نیز آسیب وارد کند. خوشبختانه، تصمیم خستگی ناپذیر شما برای بیان کردن افکارتان ممکن است توجه دیگران را به خود جلب کرده و باعث شود تا دیگران را نیز از شما پیروی کنند.



لطفا برای حمایت از این وبلاگ فقط لبخند بزنید 


نظر یادتون نره لطفا ...

نظرات  (۱)

سلام وبلاگ خوبی داری من از وبلاگ شما خیلی خوشم میاد و دوست دارم با شما تبادل داشته باشم اگه شما هم موافقید لطفا ما را با عنوان couple لینک کنید سپس خبر بدهید ما هم شما رو لینک کنیم
پاسخ:
سلام
متاسفانه تبادل لینک منسوخ شده ...
موفق باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی